آدرس میکروبلیدینگ کار خوب در تهران

2:فیبروز ابرو آقایان در سعادت آباد

فیبروز ابرو آقایان در سعادت آباد همینجاست

فیبروز ابرو آقایان در سعادت آباد  ، خدمات رفع نواقص ، متقارن سازی صورت توسط دستگاه ی پیش رفته برای ابرو هایتان ، پر پشت نشان دادن ابرو ، کسانی که جای زخمی در ابرو دارند که مویی روییده نمیشود . و اعتماد به نفسشان را کم کرده ، حتی افرادی که مبتلا به سرطان هستند و مویی در ابرو هایشان ندارند . و دنبال راه جل کاربردی هستند ، جای اسکار را از بین میبریم .

ماندگاری بالا ، کیفیت عالی ، در زمانی کم و داشتن اعتماد به نفس بالاتر را ما به شما با این تکنیک هدیه میدهیم .

داشتن ابروهایی خوش‌فرم و زیبا آرزوی هر خانم و آقایی است .  چراکه ابروها تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد دارند . و تغییر حالت آن‌ها می‌تواند به قیافه افراد تنوع  زیادی بدهد .

 

شرکت‌های آرایشی با دانستن این موضوع تلاش می‌کنند که هرروز محصولات آرایشی جدیدتر مانند قلم ابرو، مداد ابرو، ریمل ابرو، ماژیک ابرو و… را تولید بکنند . تا خانم‌ها و آقایون عزیز بتوانند با استفاده از آن‌ها ابروهایشان را به فرم دلخواه خود دربیاورند.

نکته اینجاست که اثرات این مواد آرایشی موقتی است . و درنهایت فرمی مصنوعی به ابروها می‌دهد . ضمن اینکه تهیه مواد آرایشی از برندهای نامطمئن می‌تواند به ابروهای افراد آسیب بزند و باعث ریزش ابرو هایتان نیز بشود .

 

 

 

 

 

تلفن هماهنگی و رزرو نوبت با ما :

09126074167 حمید بخشی

📌تهران .آرایشگاه مردانه داماد

Hamidbakhshiiiiii@

آدرس اینستاگرام ما تا با بقیه لاین های خدماتی بیشتر آشنا بشی

 

 

فیبروز ابرو آقایان در سعادت آباد
میکروبلیدینگ و پر پشت کردن ابرو و رفع نواقص آن با استفاده از این تکنیک

 

 

 

 

فیبروز ابرو آقایان در سعادت آباد  چه مزایایی داره ؟

● به وجود آمدن التهاب کمتر در مقایسه با دیگر روش ها

● دقت بالا و در نهایت داشتن ابروهایی به ظاهر طبیعی

● ایجاد تراکم بالا در این قسمت

● تغییر آسان مدل ابرو

● وجود مدل های مختلف برای اجرای این متد

● داشتن هزینه بسیار مناسب

● بهترین گزینه برای ایجاد قرینه در ابرو ها

● فرم دادن به تاج ابرو ها

● سوزش و درد کمتر

● دادن حالت ظریف و طبیعی به ابرو ها

● فرم دادن به آرک ابروها

 

 

 

امکان رشد مجدد موی ابرویتان

میکروبلیدینگ آقایان در شهرک غرب  ، طوری به مشتری خدمات میدهد . و کاشت ظریف میکند که باید ، گفت : سطح خراش‌ها در این عمل آن‌قدر زیاد نیست که آسیبی به فولیکول‌های طبیعی مو وارد بکند.

 

البته بستگی به مهارت پیگمنتر و میزان فشار دستش هم دارد . بنابراین نیازی نیست نگران آسیب دیدن موهای طبیعی ابروها یا از بین رفتن آن‌ها باشید.

 

 

 

 

فیبروز ابرو آقایان در سعادت آباد کارش چیست؟

فیبروز ابرو آقایان در سعادت آباد ،  یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروها به شمار می آید . که ماندگاری نسبتا طولانی دارد . و برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا اصلاح فرم آن‌ها استفاده میگردد . این روش خراش‌های بسیار کوچکی بر روی پوست ایجاد می‌کند . که البته قبل از آن ، آن ناحیه کاملا موضعی سر و بی حس میشود .

این خراش‌ها باید با استفاده از رنگ‌دانه‌های همرنگ موهای طبیعی ابرو پر شده  تا قسمت‌های خالی آن را به‌طور کامل پر بکنند . و ابرو کمی پرتر و جذاب‌تر به نظر برسد . نتایج این روش در مقایسه با سایر روش‌های پر کردن ابرو مانند تاتو، هاشور و… طبیعی‌تر میباشد . و ماندگاری بیشتری هم دارد .

 

 

آیا میدانید نام دیگر این روش میکروبلیدینگ است؟

یکی از این روش‌های زیبایی که بدون نیاز به جراحی ابروهایی پهن با حالت دلخواه را به شما هدیه می‌دهد ، میکروبلیدینگ یا فیبروز است . این روش را می‌توان راه‌حلی نیمه دائمی برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو با استفاده از رنگ‌دانه‌های شبیه به رنگ موهای طبیعی ابرو بدانیم . اگر شما هم از جمله کسانی هستید که آرزوی داشتن ابروهایی پهن و خوش‌حالت را داری ، آرایشگاه داماد این روش رو بهت پیشنهاد میکنه .

 

فیبروز ابرو آقایان در سعادت آباد
مقارن سازی با اپلیکشن و دستگاه های بروز و مجهز

 

 

مراحل انجام فیبروز ابرو یا همان میکروبلیدنگ

1)انتخاب یک شخص حرفه ای

با اینکه میکروبلیدینگ ابرو مانند کاشت ابرو پیچیدگی ندارد . و در آرایشگاه داماد  هم انجام می شود .  اما باید بدانید که اگر این کار توسط افرادی نابلد و غیرحرفه‌ای انجام بشود ، ممکن است به ابروهای طبیعی شما آسیب رسانده  و فرم آن‌ها را نیز خراب بکند .

 

2)  تزریق بی‌حسی

با توجه به اینکه در این روش از سوزن‌هایی برای سوراخ کردن پوست و ایجاد خراش استفاده میگردد ، ممکن است شما کمی احساس درد داشته باشید . به همین دلیل از مقدار مناسبی ماده بی حسی در محل ابروها استفاده میکنیم . تا شما در طول فرایند این عمل هیچ دردی احساس نداشته باشید .

 

3) ترسیم فرم ابرو

بعد از بی‌حس کردن پوست ،  فرم نهایی ابروها با استفاده از ابزارهای مخصوص کشیده می‌شود .  و به تایید شما نیز خواهد رسید . این کار باعث می‌شود که متخصص در حین انجام عمل حدود ابرو را بداند ، و فرمی کاملا طبیعی به آن‌ها بدهد .

 

 

4) افزودن رنگ‌دانه‌ها

در این مرحله با استفاده از دستگاه مخصوص که دارای ۱۰ تا ۱۲ سوزن بسیار ریز است , سوراخ‌هایی در پوست ایجاد و رنگ‌دانه‌ها به داخل آن تزریق میگردد . عمق این سوراخ‌ها و خراش‌ها چندان زیاد نیست .

و رنگ‌دانه‌ها در سطح پوست تزریق می‌شوند .  در پایان بعد از اتمام کار رنگ‌های اضافه روی ابروها پاک می‌شوند . و کار به اتمام می‌رسد . کل این عمل در نهایت ۲ ساعت طول خواهد کشید . بعد از آن لازم است که حدود ۴ تا ۶ هفته بعد برای تمدید نهایی مراجعه بفرمایید .

 

 

 

 

فیبروز ابرو آقایان در سعادت آباد و مراقبت های بعد

فیبروز ابرو آقایان در سعادت آباد که انجام دادی موارد زیر رو رعایت بکن

1)بعد از میکروبلیدینگ ابروهای خود را به هیچ عنوان بخار ندهید .

 

2)هفته اول بعد از میکروبلیدینگ بهتر است از خیس کردن و شستن ابروها خودداری بفرمایید .

 

3)انجام فعالیت‌های ورزشی که باعث تعریق می‌شود , را یک هفته به تاخیر بیندازید.

 

4)در زمان شستن صورت دور و روی ابروهایتان را نشورید .

 

5) برای تمیز کردن زهم ابروها از آب استریل استفاده بکنید .

 

6) تا زمان بهبود زخم‌ها در محیط‌های آلوده و پر گرد و غبار قرار نگیرید .

 

7) حتی‌الامکان از نور مستقیم خورشید دوری بکنید .

 

 

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو

استفاده از تاتو برای آرایش صورت روشی بسیار قدیمی است . و همچنین در این روش به صورت غیر طبیعی و به هم پیوسته بر موضع مربوطه تزریق می شد .

و پاک کردن تاتو از صورت کاری بسیار سخت و دشواری می بود . و همیشه مقداری از جوهر زیر پوست برجای می ماند . چرا که جوهر تزریق شده به عمق پوست نفوذ می کرد .  اما با ابداع روش فیبروز ابرو دیگر جای هیچ گونه اثری باقی نخواهد ماند ، که این امر از جمله بارز ترین تفاوت بین فیبروز ابرو و تاتو می باشد .

در روش فیبروز ابرو جوهر تزریق شده بر عمق پوست نفوذ نخواهد کرد ، و از این رو پاک کردن جوهر کار آسانی می باشد . و همچنین در این روش می توانید مدل ابرو اجرا شده خود را تغییر داده است . و بدون ترس از برجای ماندن جوهر آن را پهن یا باریک بکنید .

  در این روش فرد می تواند ابرو ی شما را همانند تار مو طراحی بکند .  به طوری که به هیچ وجه تاتو بودن آن قابل تشخیص نباشد . و ابروهای شما کاملا طبیعی به نظر میرسد .  و در صورت خواست شما می تواند ابروهایتان را پرپشت تر طراحی بکنید .

 

 

 

 

 

 

 

بیشتر بدانید:

● تا چند روز پوست شما کمی قرمز و ملتهب میباشد . پس به‌ هیچ‌ وجه آن را دست‌کاری نکنید.

 

● خراش‌ها و زخم‌ها بعد از چند روز به‌طور کامل بهبود پیدا میکنند . شما نباید به آن‌ها دست بزنی . چراکه این کار باعث ایجاد عفونت و باقی ماندن جای زخم‌ها میگردد .

 

● حتما لازم است که برای ترمیم ابرو اقدام بکنید تا نتایج واقعی خود را نشان دهند و فرم واقعی ابروها نیز کاملا اصلاح بشوند .

 

● رنگ ابروها بلافاصله بعد از میکروبلیدینگ بسیار تیره میباشد . اما بعد از بهبود زخم‌ها روشن‌تر می‌شود و فرمی طبیعی به خود می‌گیرد .

● بعد از ۳ الی ۴ روز ممکن است ابروها کمی پوسته‌ پوسته بشوند یا احساس خارش داشته باشید . بهتر است این مشکل را کمی تحمل بکنید تا برطرف بشود .

 

 

 

فیبروز ابرو آقایان در سعادت آباد و مراقبت های قبل

فیبروز ابرو اقایان در سعادت آباد ، رعایت موارد زیر را الزامی میداند :

1) بهتر است قبل از انجام میکروبلیدینگ به مدت یک ماه از روش‌های پاک‌سازی پوست مانند لایه‌برداری ، میکرونیدلینگ ، میکرودرم ابریژن  و لیزر درمانی استفاده نکنید .

۲) از مواد غذایی و داروهای حاوی ویتامین E استفاده نکنید .

۳) یک تا دو هفته قبل از انجام میکروبلیدینگ اپیلاسیون یا لیزر موهای زائد انجام ندهید . تزریق بوتاکس و ژل نیز می‌تواند باعث اختلال در عملکرد رنگ‌دانه‌ها بشود .

۴)  48 ساعت قبل از مراجعه به مرکز میکرونیدلینگ از مصرف الکل ، کافئین ، ویتامین E ،  نیاسین و ایبوپروفن خودداری نمایید .

۵) اگر پوستتان دچار آفتاب‌سوختگی شده است ، تا زمان بهبود کامل آن دست نگه‌دارید .

 

 

 

 

 

 

ترمیم فیبروز :

نکته دیگر این که این کار نیاز به ترمیم دارد . و حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه بکنید ،  تا فرم ابروها طبیعی‌تر و زیباتر شود . و ماندگاری آن نیز بالاتر برود .

 

 

 

تکنیک بلِید کردن :

روشی است ،  برای فرم دادن به ابروهایتان ، و اگر کسی ابرو با موهای کم پشت دارد ، کار این تکنیک پر کردن قسمت‌های خالی آن خواهد بود .  درواقع آقا و خانوم هم ندارد ، اگر  ابروهایشان به هر دلیلی نازک شده است ، یا فرمی نامتقارن دارند ، می‌توانند بر روی میکروبلیدینگ حساب باز بکنند .

 

 

 

 

 

ماندگاری این روش:

پیگمتر کاری را تحویل شما میدهد . که بلافاصله بعد از اتمام جلسه اول میکروبلیدینگ پرتر شدن ابروها به وضوح مشخص میشود . اما با توجه به اینکه آثار خراش‌ها هنوز وجود دارد ، و پوست نیز کمی ملتهب و قرمز شده است ، این اثرات را نمی‌توان نتایج واقعی این کار بدانیم .

نتایج میکروبلیدینگ بعد از جلسه دوم ترمیم و تثبیت نتایج که حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول انجام میشود ، خود را نشان می‌دهند .  بعد از این جلسه مشاهده می‌کنید که رنگ‌دانه‌ها کاملا طبیعی به نظر میرسند . و دیگر اثری از رد زخم و خراش در ابروها نمیباشد . نتایج این روش حدود ۱ تا ۳ سال بعد دوام داشته  و لازم است که بعد از هر ۱۲ تا ۱۵ ماه برای ترمیم آن‌ها اقدام بکنید .

 

فیبروز ابرو آقایان در سعادت آباد
ابرویی حالت دار ، پرپشت و زیبا شرط داشتن یک چهره ی اصولی است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میکروبلیدینگ ابرو آقایان 

کراتینه مو برای آقایان

 

 

Rate this post
تماس