10:هزینه گریم داماد در تهران چقدره؟

هزینه گریم داماد در بهترین آرایشگاه غرب

هزینه گریم داماد در بهترین آرایشگاه داماد غرب تهران،با توجه به اقدامات متنوعی که انجام میپذیرد،تایین میگردد.در سالن “داماد”با پکیج های متنوع با توجه به هر بودجه در خدمت شما خواهیم بود.

طراحی مدل مو بر اساس چهره ، سن ، موقعیت اجتماعی و سلیقه داماد و پرپشت کردن موهای کم پشت ، صاف کردن موهای فر ، طراحی ریش،پاکسازی ، شاداب سازی ، لایه برداری ، جوانسازی ، لیفتینگ ، شفاف سازی و آبرسانی پوست با دستگاه ها ، تجهیزات و محصولات تخصصی آقایان.

میکاپ،آرایش و گریم داماد کاملا طبیعی ، ضد آب و با ماندگاری طولانی.کاشت موقت مو به کمک موهای طبیعی و (بدون تراشیدن موی سر ) و بصورت تار به تار و طبیعی در قسمت های کم پشت و خالی سر قرار می گیرید.ترمیم موقت ۱ روزه مو.

 

 

تلفن جهت رزرو نوبت و مشاوره

09126074167(حمیدبخشی)

📌تهران.آرایشگاه مردانه داماد

Hamidbakhshiiiiii@پیج اینستاگرام برای دیدن کارهای بیشتر

هزینه گریم داماد در بهترین آرایشگاه غرب
خدمات متعادل سازی و چهره پردازی در سالن حمید بخشی

 

 

 

 

 

هزینه گریم داماد با توجه به کار

هزینه گریم داماد در بهترین آرایشگاه غرب ، شامل مجموعه خدمات زیبایی مخصوص مردان می‌شود که به متعادل‌سازی صورت داماد، پوشش و رفع مشکلات پوستی احتمالی وی و پیرایش موی او می‌‌پردازد. میکاپ داماد با وجود تاثیر بسیار در چهره‌ او، محو و ناملموس است. درواقع هرچه گریم نامحسوس‌تر باشد، حرفه‌ای‌تر انجام شده است.

 

 

 

هزینه گریم داماد و گریمور حرفه ای

هزینه گریم داماد و یک نکته‌ مهم درباره‌ چهره پردازی که در اول راه باید مورد توجه قرار گیرد هم‌خوانی سبک گریم  لباس‌های او است. برای اینکار بهتر است داماد از یک استایلیست حرفه‌ای کمک بگیرد تا بهترین سبک لباس و گریم را برای او و فرم صورت و اندامش پیشنهاد دهد. می‌توان از آرایشگر و گریمور نیز برای رسیدن به نتیجه‌ بهتر کمک گرفت. چرا که سبک گریم داماد باید برای فرم چهره‌ او مناسب باشد. گریمورها و آرایشگران حرفه‌ای خیلی خوب می‌دانند صورت گرد، زاویه‌دار یا بیضی شکل با چه گریمی متعادل می‌شود. بنابراین باید در انتخاب آرایشگر و گریمور نیز دقت و وسواس لازم را به خرج داد.

 

هزینه گریم داماد در بهترین آرایشگاه غرب
فیشیال صورت و متعادل سازی پوست در آرایشگاه مردانه داماد

 

 

 

 

مواد درجه یک

این مرحله با کرم‌ها و لوسیون‌های گیاهی فاقد حساسیت انجام می‌شود. در مواقع لازم نیز برای سم‌زدایی و لایه‌برداری خفیف و پاکسازی از دستگاه‌های مخصوص استفاده می‌شود. پاکسازی کامل صورت برای بهتر نتیجه دادن و نشست کرم‌های گریم روی صورت مهم است. این مرحله ممکن است در روزهای قبل به صورت عمقی انجام شود تا در روز جشن، یک پاکسازی سطحی با تونر و فیس‌واش کافی باشد.

 

 

هزینه گریم داماد و تکنیک میکروبلیدینگ

هزینه گریم داماد وقتی با میکرونیلدینگ پوست همراه شود.قطعا بیشتر خواهد شد.برای همین ما ۳ پکیج برایتان ارسال میکنیم.و انتخاب باشماست. که روشی برای تحریک کلاژن‌سازی پوست است. این روش به شادابی و جوانسازی پوست کمک می‌کند. این مرحله نیز ممکن است مانند پاکسازی در روزهای قبل توصیه شود.

 

هزینه گریم داماد در بهترین آرایشگاه غرب
نمونه کار داماد و انجام تمام خدمات پروتز مو موقت فقط ۱ روز زمان برای انجام آن

 

 

 

 

 

موهای گونه وکس میشود

اصلاح موی گونه و موهای زائد صورت. این بخش از اصلاح ریش مجزا است. بهتر است این مرحله نیز در روزهای قبل توسط وکس‌های گیاهی متناسب با پوست آقایان انجام شود.

بعضی از آقایان روی گونه هایشان بی اندازه مو دارند.و این موها سبب کاهش زيبايي صورت داماد خواهد شد.بهتر است روز قبل از عروسي شما با کمک وکس یا بند موهای زاید در این بخش از صورتتان را از بین خواهیم برد.
و چنانچه شما تمایل دارید در روز عروسي تان ریش داشته باشید بهتر است. از مدل ریش زيبايي براي اصلاح و فرم دادن ریش های خود استفاده بکنید که بهتان پیشنهاد میکنیم.

 

 

به پوستتان استراحت میدهیم

استفاده از مرطوب‌کننده و آبرسان برای لطافت و نرمی پوست و آماده‌سازی آن جهت میکاپ داماد و محو شدن جای لک،زخم،و جوش با لایه برداری صحیح از پوست.البته بعد از آن نیاز به زیر سازی میباشد.

 

ترمیم موقت مو ۱ روزه

علاوه بر جنس پروتزهای مو ، جنس موهای کاشته شده بر پروتز و نحوه نگهداری این پروتز توسط خود فرد هم تاثیر زیادی در طول عمر مفید پروتز خواهد. البته هر چه موهای به کار رفته در پروتز طبیعی‏تر و با نظم بهتر و طبیعی کاشته شده باشند ظاهر فرد پس انجام پروتز ، طبیعی‏تر و زیباتر می شود

 

 

 

 

لایه برداری پوست تا گریم حرفه ای داماد در اینجا

تعادل در چانه

یکی دیگر از اصلی ترین راه های آرایش کردن داماد همین تعادل در چانه داماد می باشد. برای اینکه شما بتوانید چانه بلند کیس مورد نظر را تا حدی بپوشانیم.می توانیم با رنگ روشن این کار را انجام بدهیم.

اما از طرف دیگر اگر بخواهیم که چانه پهن آقایان را به صورت کامل درست کنید و تعادل را در چانه پهن  به وجود بی آورید می توانید از رنگ های تیره در کار خود استفاده کنید.

 

 

تناسب در لب ها

اخرین مرحله و اصلی ترین مرحله این می باشد که شما تناسب در لب ها را به وجود بی آورید. در نظر بگیرید که برای اینکه بتوانید لب ها را برجسته بکنید.می توانید گودی زیر لب را با رنگ تیره رنگ آمیزی کنید تا برجسته تر به نظر بیاید. و بالای لب ها را با رنگ روشن رنگ آمیزی بکنید.

 

کراتینه مو برای آقایان

 

کراتینه مو آقایان 

 

تماس