تاتوی بدن طرح پدر در تهران 09126074167

تاتوی بدن طرح پدر

مرکز تاتوی بدن آقایان

تاتو برای پدر
تاتوی بدن طرح پدر
تاتوی بدن طرح پدر

 

تاتوی بدن طرح پدر 

با قیمت مناسب | سالن تهران بکس | تکنیکی برای پوشاندن جای زخم که شما را آزار میدهد. اگر نقص یا عیبی در بدن را میخواهید بپوشانید این روش بهترین است. بدنتان سوخته و برای ترمیم و پوشاندن ایده ای به ذهنتان نرسیده است؟؟؟

خانوم های برای ترک های ناشی از چاقی و لاغری یا جای بخیه زایمان چه میکنید؟ بعضی از افراد دنبال نشان دادن شخصیت خود از طریق طرح های متفاوت تتو هستند.

طرح سه بعدی | مینیمال | تاریخی |لایت | فانتزی |نوشته | خطوط لاتین | فارسی | انگلیسی | نقوش مختلف که روی بدن شما در “آرایشگاه داماد” قابل اجراست.

آیا شما به دنبال طرح خاصی میگردید؟
ما در اینجا آلبومی متفاوت از طرح ها و نقش ها را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

تاتو پدر
تاتو پدر
تاتوی پدر
تاتوی بدن طرح پدر
تاتوی پدر
تاتوی بدن طرح پدر

 

معانی تتوی بدن از گذشته تا امروزه:

تاتو در زبان کشور تاهیتی به معنای علامت گذاری می باشد . البته باید بدانید که برخی از محققان بر این عقیده هستند که تاتو و خالکوبی از زمان های بسیار دور مثلا  12 هزار سال پیش از میلاد مسیح رواج داشته است.
بسیاری از افرادی که تاتو را روی بدن انجام می دهند هدف خاصی از آن انجام دارند.
در کشور گینه نو تاتو را روی صورت زنان حک می کنند.تا اصالت آن ها مشخص شود. در زمان های دور برای انجام تتوی بدن مجبور بودند سطح پوست را برش بدهند. سپس جوهر مربوط به تاتو را روی زخم ها بمالند.که این کار باعث خونریزی و زخم و همچنین درد بسیار می شد.

تاتوی بدن طرح پدر
تاتوی بدن طرح پدر
IMG 8513
 

تاتوی بدن طرح پدر یا هر طرحی رو اینجا پاک میکنیم

تاتوی بدن طرح پدر در آرایشگاه داماد انجام میشود.ولی اگر شما طرحی از قبل دارید.یا پشیمون شدید.اصلا نگرانی به خود راه ندید.چون ریموو کردن کار ماست.اما یک سری مراقبت ها نیاز است که باید رعایت کنید.

مراقبت های بعد ریموور دایم :

۱)روزی 2 بار  پنبه و الکل سفید زده شود

۲)4 روز ناحیه آب نخورد

۳)روزی 2 بار پماد تتراسایکلین

۴)بعداززمان افتادن پوسته ها پماد و الکل زده

۵)بعد 4 روز حمام

۶)بعد از افتادن پوسته پماد ترمیم کننده قوی

۷)هر 45 روز تکرار بیشتر از 3 تا 45 روز ممنوع

IMG 8522
IMG 8527
IMG 8525

تاتوی بدن طرح پدر با دستگاه های پیشرفته

IMG 8523
تاتوی پدر

تاتوی بدن طرح پدر به همراه سبک های دلخواه شما از طریق دستگاه های مخصوص  به وسیله تزریق جوهر به زیر پوست انجام میشود.

سوزنی که به یک ابزار مخصوص متصل است. وظیفه این عمل را به عهده دارد. این ابزار مخصوص، سوزن را بین 50 تا سه هزار بار به سمت بالا و پایین مرتعش می کند تا جوهر به عمق یک میلی متری پوست راه پیدا بکند.

در واقع جوهر در لایه میانی پوست یا درم که سلول های ثابتی دارند قرار میگیرد . همین کار باعث میشود، تاتو برای همیشه دست نخورده باقی بماند .

البته انجام این روش ، با مواد بی حسی انجام میگردد که هیچ دردی را دنبال نداشته باشد.

فرق تاتوی دائمی و تاتوی موقت

نام دیگرش خالکوبی است. نوعی اصلاح برای آرایش و تزئیین پوست میباشد. که از طریق جوهر و سوزن یا رنگ و رنگدانه انجام می‌گردد. رنگ تتو بهتر است متناسب با تناژ پوست انتخاب شود. تتو می‌توانند موقت یا دائمی باشد. اگر جوهر به لایه میانی پوست (درم) تزریق شود، تاتو دائمی خواهد بود. اما اگر تزریق جوهر در لایه اول پوست انجام شود، به آن تاتوی موقت می‌ گویند.

تاتوی بدن طرح پدر رو اگه خواستی در لحظه پاک میکنیم:

تاتوی بدن طرح پدر اگه زیاد برات جذاب نیست.  میخوایم یه گوشه طرح رتپو سبک دیگری اجرا کنی. ما برات در صدم ثانیه ریموو انجام میدهیم.

در ریمور های لحظه ای یعنی همون موقع مشکلی پیش اومده. و یا مشتری از قبل یه تکه کم رنگ داره که اضافی هست . و هم میخواد تاتو کنه .و هم پاک کنه در این روش سه پاف لیدوکایین همراه با یک قطره اسکین به صورت رقیق روی اون محل با سوزن تمیز کار میکنیم. در این روش فقط در لحظه عمل میکنه در واقع زمانی که ما حین کار بخوایم جایی رو پاک کنیم ،
مشتری در خانه با پنبه و الکل ناحیه را پاک میکند.

تاتوی بدن طرح پدر

         آلبومی از عکس ها،انتخاب از شما عملی کردن از ما

خداحافظی با مشکلات پوستی

خالکوبی می‌تواند به شما کمک کند قسمت‌هایی از بدن خود را که اصلاً دوست ندارید، بپوشانید. در حقیقت، برخی افراد دارای علائم و لکه‌هایی بر روی پوست خود هستند .که آن‌ها را دوست ندارند. از طرفی راهی هم برای از بین بردن آن‌ها وجود نخواهد داشت. بنابراین، خالکوبی کردن یک طرح زیبا روی این علائم ناخوشایند می‌تواند به زیباتر کردن پوست شما کمک بسیاری بکند.

تاتوکار خفن در تهران ونکات قبل از انجام:

تاتوکار خفن در تهران یک سری مراقبت هایی را به شما آموزش میدهند:

1)موقع تتو یادتان باشد۲۴ ساعت قبل از تاتو بدن و یا صورت، آسپرین یا داروهای ضد لخته شدن خون ( مثل وارفاین) مصرف نکنید.

2)در ضمن اگر دچار بیماری عفونی، حتی سرماخوردگی و آنفلوآنزا دارید، بهتر است چند روز تتو کردن را به تعویق بیندازید.

3)حتما از استریل بودن وسایل تتو، از شست‌وشوی کامل دست‌های فردی که خالکوبی را انجام میدهد. مطمئن شوید. باید از دستکش ضدعفونی کننده استفاده بکند. و مسائل بهداشتی لازم را رعایت بکند.که بیماری از فردی منتقل نشود.

4)غیر از فرد تاتوکار، موضع تتو روی بدن شما هم حتماً باید تمیز و ضدعفونی شده باشد. در نهایت بعد از اتمام خالکوبی هم اقدامات لازم از جمله مصرف آنتی‌بیوتیک‌ به صورت موضعی یا خوراکی را حتما انجام دهید تا خطر بروز عفونت و … را به حداقل برسانید.

  ماندگاری این روش:

 ،در هر جایی با توجه به تکنیک کاریکه انجام میدهد.کیفیت رنگ.نوع فشار دست.ماندگاری را تغییر میدهد.

هیچ گاه نمی توان زمان دقیقی برای دوام خالکوبی عنوان کرد.
عمق کاشت رنگ، نور آفتاب، شرایط فیزیکی بدن و بسیاری از عوامل دیگر بر ماندگاری تاتو تاثیرگذار میباشد.

اصولی وجود دارد که می گوید هر چه رنگ تاتو تیره تر باشد، ماندگاری آن بیشتر است. اما باید به این نکته توجه داشت که رنگ تیره بیش از حد ظاهر طبیعی فرد را از بین خواهد برد.

تاتوی بدن طرح پدر

         دستگاه جدید تاتو در مدت کوتاه و ماندگاری بالا

هزینه ی تتو :

قیمت تتو نسبت به نوع طرح و محل طراحی متفاوت است. حتی این هزینه در ناحیه های حساس بدن نیز بالاتر میباشد.. به عنوان مثال، اگر قیمت انجام تاتو در طرحی بزرگ روی بازو 300 هزار تومان باشد، طرحی کوچک بروی شکم نیز با همین قیمت میسر میگردد.

تاتو مینیمال

مزایای تاتو و افزایش اعتماد به نفس

این روش در صورت و بدن به یکی از حرکت های پرطرفدار بین جوانان ایرانی تبدیل شده و به هنگامی که در خیابان ها حرکت می کنید،می توانید به وضوح جوانان بسیار زیادی را در سنین مختلف مشاهده کنید. که بر روی پوست بدن و صورت خود تاتو دارند.

تاتو بدن باعث می شود تا شخص اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. و بتواند بهتر از قبل در اجتماع ظاهر بشود.

خاصیت درمانی تتو بدن در گذشته:

تاتو صورت و بدن باعث کاهش آن درد می شده.در هر قسمت بدن برای از بین رفتن یک مشکل استفاده میشده و بسیار در عمل موثر بوده است.

آیا میدانستید:

● تاتو به مرور زمان رنگ پریده می‌شود●

اگرچه تاتو یک عمر با شما خواهد بود، اما همیشه مانند روز اول زیبایی نخواهد داشت. در حقیقت، تتوی شما به دلیل نور خورشید و سایر عوامل خارجی، با گذشت زمان از بین خواهد رفت.

بنابراین طرحی که در ابتدا زیبا به نظر می‌رسید، ممکن است پس از سال‌ها دیگر ظاهر زیبایی نداشته باشند. میزان ماندگاری طرح خالکوبی شما بستگی به مراقبت بعد از تتو دارد.

اما در هر صورت بعد از گذشت مدت زمان طولانی دیگر مانند روز اول نخواهد بود.و باید ترمیم انجام بدهید.

پاکسازی پوست آقایان 

کراتینه مو آقایان 

کراتینه مو برای آقایان

1/5 - (1 امتیاز)
تماس