1: پاکسازی پوست آقایان در الهیه

پاکسازی پوست آقایان در الهیه برای شما

پاکسازی پوست آقایان در الهیه ، با یک نام دیگر به نام فیشیال پوست هم سر زبان ها افتاده است . اینکار باعث افزایش جریان یا همان گردش خون زیر پوست صورت ، جلوگیری از چروک ، حتی افتادگی پوست صورت ، سفت شدن پوست ، باعث برداشته شدن لایه های کدر کراتینی روی سطح پوست ، تنظیم چربی سطح پوست ، آبرسانی و مرطوب نمودن پوست ، در نهایت کمک به بی اثر کردن الودگی های ناشی از محیط بر روی سطح پوست شما میگردد .

 

 

دستگاه پاکسازی صورت در آرایشگاه داماد

ماساژ صورت با مواد گیاهی و دستگاه مجهز را به منظور:

 

● کاهش فوری پف زیر چشم
● تحریک گردش خون
● کاهش قرمزی و التهاب
● تخلیه سیستم لنفاوی
● اکسیژن رسانی به پوست
● تحریک عضلات و اعصاب صورت
●افزایش تولید کلاژن و الاستین
● کمک به کاهش میگرن و سر درد

 

 

 کمک گرفتن از فرمول ماسک ویتامین C

● آنتی اکسیدان قوی
● رفع رادیکال های آزاد
● رفع لک ها و التهاب سوختگی
● شفاف کننده و رفع کدری
● باز سازی کننده
● خنک کننده و لیفتینگ
● طراوت و شادابی

 

 

 لایه برداری اصولی :

●  رفع لایه های شاخی پوست
● رفع سموم و إلودگی های پوست
● پاکسازی عمقی منافذ پوست
● کوچک کردن منافذ باز
● شفاف کننده و صاف کننده پوست
● آبرسان و لیفتینگ
● طراوت و شادابی

 

 

تلفن مشاوره و نوبت دهی :

09126074167(حمید بخشی)

📌تهران . آرایشگاه مردانه داماد

Hamidbakhshiiiiii@ برای دیدن تمام لاین های خدماتی اینستاگرام ما رو در فضای مجازی دنبال بکن

 

پاکسازی پوست آقایان در الهیه
ترمیم،بازسازی،جوانسازی و احیای پوست،رفع چین و چروک

 

 

 

 

 

 

حواست به منافذ باز صورتت هست ؟

پوست به طور طبیعی دارای منافذی است . تا سلول های آن تنفس داشته باشند . از این روزنه ها ، چربی های طبیعی خارج می گردد .  البته برای مراقبت از پوست در برابر میکروب های محیطی . درون منافذ پوست سلول های مرده و چربی ، آلودگی هایی وجود دارند . که هر روزه باید پاکسازی شود تا پوست دچار مشکل نشود . اما بعضی از مواقع این منافذ از اندازه طبیعی خود بزرگتر میشوند .

 

چه عواملی آن را تشدید میکند ؟

عوامل چون آفتاب ، شویده های نامناسب ، عدم پاکسازی پوست باعث بزرگتر شدن پوست شما می گردد . برای کاهش سایز منافذ پوست لازم است که هر روز پوست خود را بشورید .

ماهانه ۲ تا ۳ بار بسته به نوع پوست خود لایه برداری انجام بدهید . نیم ساعت قبل از قرار گیری در نور خورشید از ضدآفتاب استفاده بکنید . هر دو تا سه ساعت یکبار کرم ضدآفتاب خود را ترمیم بکنید.

 

پاکسازی پوست آقایان در الهیه
از لایه برداری و پیلینگ با دستگاه میکرونیدلینگ صورت

 

 

 

پاکسازی پوست آقایان در الهیه و مزایا:

پاکسازی پوست آقایان در الهیه ، فواید زیادی دارد که ما به چند مورد مهم آن اشاره میکنیم …

■ قابل انجام برای همه افراد در تمام سنین : هرچه پاکسازی و ماساژ پوست را در سنین پایین‌تری آغاز بکنید ، اثرات پیشگیری کننده آن بر پیری پوست موثرتر خواهد بود .

■ ایمنی و اثرگذاری بالا : باید توسط کسی انجام شود که اشراف بسیاری بر لایه های پوستی دارد . برای همین اثرگذاری بالا و خطرات بسیار کمی دارد.

 

■ باعث شادابی و درخشندگی پوست میگردد .

■ می‌تواند به رفع چین و چروک‌ها یا محو کردن خطوط صورت کمک زیادی بکند .

 

 

 

 

 

پاکسازی پوست آقایان در الهیه و تجمع چربی ها :

پاکسازی پوست آقایان در الهیه ، برای این است که : روی پوست ما را به طور طبیعی چربی‌هایی می‌پوشانند ، که در حفظ رطوبت پوست موثر هستند . همچنین خواص ضد میکروبی هم دارند.

در برخی افراد چربی‌ها روی پوست تجمع پیدا می‌کند ، منافذ پوستی را می‌بندند ،  و باعث آکنه و جوش می‌شوند . پاکسازی می‌تواند چربی‌های اضافی صورت را حذف بکند . به علاوه آلودگی‌ها و آلاینده‌هایی که به طور روزمره با آن‌ها در تماس هستیم ، روی پوست می‌نشیند . و باعث التهاب ، بسته شدن منافذ و مشکلات دیگر خواهد شد .

 

 

 

 

 

 

پاکسازی پوست آقایان در الهیه و کمک به تغذیه کردن صورتتان به طور اصولی

پاکسازی پوست آقایان در الهیه ، کمک به آبرسانی ، تغذیه و بهبود خونرسانی دارد .

انواع روش‌های فیشیال  پوست معمولاً شامل مواردی همچون بخور دادن یا ماساژ صورت میگردد .  که خونرسانی به پوست را بهبود می‌بخشند .  ماساژ علاوه بر بهبود خونرسانی می‌تواند باعث آزادسازی عوامل ضد التهابی و ضد پیری از سلول‌های پوستی شود .

استفاده از لوسیون‌ها و کرم‌های مخصوص نیز معمولاً در روش‌های فیشیال پوست دیده می‌شوند . این محصولات با آبرسانی ، ویتامین‌رسانی و تغذیه پوست باعث بهبود بافت ، رنگ و حتی قوام پوست میگردد .

 

 

 

 

 

《 در ارایشگاه داماد 》

☆  تمیز کردن پوست با استفاده از شوینده‌های حرفه‌ای

☆ برداشت لایه‌ی شاخی با استفاده از روش‌های مختلف بسته به شرایط پوست شما

☆ ماساژ حرفه‌ای و استاندارد پوست برای بهبود خونرسانی و تحریک کلاژن سازی

☆ لایه برداری برای بهبود اثرات درمانی مرحله بعد

☆ استفاده از ماسک‌های درمانی و زیبا کننده مناسب مثل ماسک لیفتینگ، روشن کننده، آبرسان جزو اقداماتی است که انجام میگردد .

 

 

 

فیشیال جزو مراقبتی های پوستی میباشد

فیشیال یا پاکسازی صورت یکی از بروزترین متدهای مراقبت از پوست می باشد . که با مراحل مختلف در نهایت جوانی و زیبایی را برای شما به ارمغان آورده است .

ارائه خدمات در لاین های مختلف مراقبت از پوست این امکان را داریم تا با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد مراقبتی پوست لبخند رضایت رو روی لب های شما بیاوریم .

 

 

پیلینگ صورت (لایه برداری)

لایه برداری به عمل برداشتن پوست های مرده از روی پوست گفته میشود . این عمل سبب روشن شدن صورت میشود . لایه برداری به صورت تخصصی پیلینگ پوست نامیده میشود . پیلینگ های تخصصی در آرایشگاه داماد و مراکز پزشکی پوستی انجام میشود .

 

 

شناختن پوست صورت

قبل از مراحل پاکسازی و استفاده از هر کرم و یا مواد شوینده ، شما باید ابتدا نوع پوست خود را بشناسید .  و طبق آن شوینده و کرم و حتی درمان پوست خود را انتخاب بکنید .
پوست صورت چهار نوع است : چرب ، خشک ، معمولی ، مختلط

پاکسازی پوست آقایان در الهیه
                 آبرسانی ، لیفتینگ ، ویتامینه

 

 

 

 

مرحله ی استخراج :

در این مرحله از پاکسازی صورت به وسیله یک ابزار مخصوص ، یا در بعضی از موارد به وسیله ی دست ، جوش های سر سیاه و جوش های زیر پوستی را با فشار ملایم ، جوری که به پوست شما آسیبی وارد نشود ، خارج خواهیم کرد . این مرحله مرحله نهایی برای خارج کردن پوست های مرده و چربی های موجود بر روی پوست شما میباشد .

 

 

بخار دادن به پوست صورت:

اگر شما دارای پوست بسیار حساسی هستید ، قطعا متخصص فیشیال از این روش برای پاکسازی پوست شما استفاده نخواهد کرد .

اما به طور کلی این روش باعث خارج کردن جوش های زیر پوستی و سر سیاه پوست شما خواهد شد . بعد از اتمام این دوره وارد مرحله بعدی از فیشیال میشویم .

 

توصیه ما به شما

هرگز شب را با مواد آرایشی بر روی پوست به صبح نرسانید .  شب ، هنگام تجدید و بازسازی پوست میباشد . و وجود آلودگی‌ها و چربی‌ها این روند را با مشکل مواجه ساخته و پوست شما را بیمار خواهد کرد .

اگر از منزل خارج نشده‌اید ، بهترین زمان شست‌وشوی پوست پیش از خواب است .  اما اگر بیرون از منزل بوده‌اید ، بهتر است آبرسانی  پوست را به محض ورود به منزل انجام دهید ، تا آلاینده‌های بیرون دراولین فرصت از سطح پوست پاک شوند .و به عمق آن نفوذ نکند .

 

در منزل :

 از مواد طبیعی موجود مثل لیمو ، جوش شیرین ، ماست ، محلول سرکه‌ی سیب ، انواع ماسک میوه و مانند آن نیز استفاده کنید . تا ضمن پاکسازی پوستتان، آن را آب‌رسانی و ویتامین‌رسانی کنید.

 

 

 

اینکار با صورت ما چه میکند ؟

قبل از هر عملیات پاکسازی صورت لازم است با یک متخصص فیشال صورت مشاوره بکنید . تا بهترین روش فیشیال و به کار گیری مواد لازم را براساس نوع پوست و مشکلات پوستی شما ارائه بدهند . این مشاوره پوستی با یک متخصص به این دلیل است که میزان چربی که پوست هر فرد ایجاد میکند ، متفاوت است .

 

 

بار دوم این تکنیک به کار میبریم :

در این مرحله به وسیله اسفنج یا پد مخصوص ، بهمراه یک پاک کننده ی قوی سعی بر رفع  آلودگی های ناشی از محیط و همچنین لوازم آرایشی که درون منافذ باز پوست شما جا خوش کرده اند میکنیم .

سپس یه وسیله یک حوله صورت را خشک نموده و آماده ی مرحله بعدی برای کار میشویم .
در بعضی از موارد این کار  برای بار دوم و به منظور  اطمینان بیشتر از پاک شدن تمام آلودگی ها انجام میشود . و در نهایت به وسیله انداختن نور بر روی صورت ، و یا ذره بین از درست بودن مراحل پاکسازی مطمئن میشویم .

 

 

 

پاکسازی پوست برای آقایان 

کراتینه مو برای آقایان 

گریم صورت داماد

 

Rate this post
تماس