nody تاتو نوشته انگلیسی روی مچ پا 1630815569

2:تاتوکار برای تاتو طرح مادر

تاتوکار برای تاتو طرح مادر کیه؟

تاتوکار برای تاتو طرح مادر در تهران. |سالن داماد|تکنیکی برای پوشاندن جای زخم که شما را آزار میدهد .|اگر نقص یا عیبی در بدن را میخواهید بپوشانید این روش بهترین است .|بعضی از افراد دنبال نشان دادن شخصیت خود از طریق طرح های متفاوت تتو هستند.

طرح سه بعدی|مینیمال|تاریخی|لایت|فانتزی|نوشته|خطوط لاتین|فارسی|انگلیسی|نقوش مختلف که روی بدن شما در “آرایشگاه داماد” قابل اجراست.

آیا شما به دنبال طرح خاصی میگردید؟
ما در اینجا آلبومی متفاوت از طرح ها و نقش ها را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

 

جهت مشاوره و رزرو نوبت

09126074167{حمیدبخشی}

📌تهران.آرایشگاه مردانه داماد

Hamidbakhshiiiiii@

اینستاگرام برای سایر لاین های خدماتی که میشناسید.

 

تاتوکار برای تاتو طرح مادر
طرح های ساده و کلاسیک،ماندگاری بالا،فضایی کاملا استریل،تتو بدن

 

 

دلیل انجام تاتو چیست؟

دلایل افراد برای انجام این آرایش های دائمی بر روی بدن خود متفاوت می باشد.
۱: از آن به عنوان نماد خاصی استفاده می کنند ۲: بدلیل علاقه مندی بر طرح خاصی از این
نقش ها استفاده می کنند.
۳: برخی دیگر به دلیل پوشاندن عیوب بدن خود و نقص هایی که به صورت مادرزادی در بدن آن ها وجود داشته است، از خدمات تاتو استفاده می کنند

۴: بهره گیری از این طرح ها و نقش ها روی بردن برای برخی دیگر از افراد به دلیل پوشاندن سوختگی ها و عیب های پوست خود می باشد.

۵: به دلیل به جا ماندن زخم بعد از یک تصادف، از این عمل استفاده کنند. لازم به ذکر است که تاتو بدن در قسمت های مختلفی مانند دست ها، بازو ها، پاها، کمر و سینه انجام میگردد.

 

پروانه طرح پر طرفدار :

 هر یک از تصاویر معنا و مفهوم خاصی دارد. به عنوان مثال زیباترین نوع آن پروانه می باشد که به معنای تولد مجدد، عشق و علاقه و تحول عناصر طبیعی می باشد.

 

 

 

تاتوکار برای تاتو طرح مادر و مراقبت های بعد از تتو:

تاتوکار برای تاتو طرح مادر  یا هر طرح دیگری میگوید:. در این شرایط پوست حساسیت بیشتری دارد و بیشتر از قبل در معرض عفونت های پوستی قرار می گیرد. برای جلوگیری از آسیب دیدن و عفونت پوست، لازم است از پوشش های مناسب و مخصوصی استفاده شود تا نکات بهداشتی رعایت شود و از نفوذ هرگونه میکروب به لایه های عمیق پوست جلوگیری بکنید.

 

مراقبت برای پانسمان:

یکی دیگر از نکات پس از انجام خالکوبی بدن مراقبت از پانسمان انجام شده در ساعات ابتدایی آن می باشد . پس از گذشت چند ساعت می توان پانسمان را باز کرد و آن را با آب ولرم و صابون متناسب با پوست، شست و شو بدهید.

صابونی که مورد استفاده قرار می گیرد، نباید هیچ گونه بویی داشته باشد. یکی دیگر از نکات مراقبتی پوست پس از انجام تاتو روی بدن این است که تا چند روز پس از انجام آن نباید در زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرد.

 

 

ممنوعیت استفاده ار لوازم آرایشی مثل کرم پودر

همچنین استفاده از مواد آرایشی و شیمیایی تا چند روز ممنوع می باشد. لازم به ذکر است که نکته ی بسیار مهم در هنگام استفاده از این نقش های ماندگار بر پوست این است که باید در محیط های کاملا بهداشتی و مناسب انجام بگیرد. تا پوست افراد دچار مشکلات عفونی نشود.

 

 

 

 

 

نحوه ی انجام کار:

اینطور است که،تکنیک تتو را به وسیله تزریق جوهر به زیر پوست انجام میدهد.

سوزنی که به یک ابزار مخصوص متصل است. وظیفه این عمل را به عهده دارد. این ابزار مخصوص، سوزن را بین 50 تا سه هزار بار به سمت بالا و پایین مرتعش می کند تا جوهر به عمق یک میلی متری پوست راه پیدا بکند.

در واقع جوهر در لایه میانی پوست یا درم که سلول های ثابتی دارند قرار میگیرد. همین کار باعث میشود، تاتو برای همیشه دست نخورده باقی بماند .

البته انجام این روش ، با مواد بی حسی انجام میگردد که هیچ دردی را دنبال نداشته باشد.

 

 

 

 

 

چه فرقی با تتوهای قدیم دارد؟

توجه داشته باشید که در گذشته،جوهر را به ۷ لایه ی پوست منتقل میکردند.این کار علاوه بر عوارض پوستی|پاک نشدن|رنگ های آبی| آزار دهنده بعد از مدت کوتاهی به همراه داشت.

اما روش امروزه،می توان جوهر را در خارجی ترین لایه پوست یا همان اپیدرم تزریق کرد.|پس به راحتی قابل پاک کردند|بدون عوارض پوستی|در رنگ های متنوع|بدون ذره ای پخش شدن|با تکنیک جدید.ماندگاری بالا قابل انجام میباشد.

 

 

 

برای پشیمانی از یک طرح هم راهکار وجود دارد:

این لایه از پوست مرتبا در حال تجدید و جایگزینی بوده. و قادر به نگهداری جوهر برای مدت زمان طولانی نخواهد بود.پس برای ترمیم مجدد بتوانید هر طرحی که خواستید انجام بدهید.

تاتوکار برای تاتو طرح مادر
آلبومی از عکس ها،انتخاب از شما عملی کردن از ما

 

 

 

 

تاتوکار برای تاتو طرح مادر و توصیه هایش به شما؛

تاتوکار برای تاتو طرح مادر یک سری مراقبت هایی را به شما آموزش میدهند:

1)موقع تتو یادتان باشد۲۴ ساعت قبل از تاتو بدن و یا صورت، آسپرین یا داروهای ضد لخته شدن خون ( مثل وارفاین) مصرف نکنید.

2)در ضمن اگر دچار بیماری عفونی، حتی سرماخوردگی و آنفلوآنزا دارید، بهتر است چند روز تتو کردن را به تعویق بیندازید.

3)حتما از استریل بودن وسایل تتو، از شست‌وشوی کامل دست‌های فردی که خالکوبی را انجام میدهد. مطمئن شوید. باید از دستکش ضدعفونی کننده استفاده بکند. و مسائل بهداشتی لازم را رعایت بکند.که بیماری از فردی منتقل نشود.

 

4)غیر از فرد تاتوکار، موضع تتو روی بدن شما هم حتماً باید تمیز و ضدعفونی شده باشد. در نهایت بعد از اتمام خالکوبی هم اقدامات لازم از جمله مصرف آنتی‌بیوتیک‌ به صورت موضعی یا خوراکی را حتما انجام دهید تا خطر بروز عفونت و … را به حداقل برسانید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تاتوکار برای تاتو طرح مادر و ماندگاری این روش:

تاتوکار برای تاتو طرح مادر در خصوص ماندگاری ،در هر جایی با توجه به تکنیک کاریکه انجام میدهد.کیفیت رنگ.نوع فشار دست.ماندگاری را تغییر میدهد.

هیچ گاه نمی توان زمان دقیقی برای دوام خالکوبی عنوان کرد.
عمق کاشت رنگ، نور آفتاب، شرایط فیزیکی بدن و بسیاری از عوامل دیگر بر ماندگاری تاتو تاثیرگذار میباشد.

اصولی وجود دارد که می گوید هر چه رنگ تاتو تیره تر باشد، ماندگاری آن بیشتر است. اما باید به این نکته توجه داشت که رنگ تیره بیش از حد ظاهر طبیعی فرد را از بین خواهد برد.

 

تاتوکار برای تاتو طرح مادر
دستگاه جدید تاتو در مدت کوتاه و ماندگاری بالا

 

 

 

 

 

هزینه ی تتو :

قیمت تتو نسبت به نوع طرح و محل طراحی متفاوت است. حتی این هزینه در ناحیه های حساس بدن نیز بالاتر میباشد.. به عنوان مثال، اگر قیمت انجام تاتو در طرحی بزرگ روی بازو 300 هزار تومان باشد، طرحی کوچک بروی شکم نیز با همین قیمت میسر میگردد.

 

 

 

 

 

 

تاتو مینیمال

 

 

مزایای تاتو و افزایش اعتماد به نفس

این روش در صورت و بدن به یکی از حرکت های پرطرفدار بین جوانان ایرانی تبدیل شده و به هنگامی که در خیابان ها حرکت می کنید،می توانید به وضوح جوانان بسیار زیادی را در سنین مختلف مشاهده کنید. که بر روی پوست بدن و صورت خود تاتو دارند.

تاتو بدن باعث می شود تا شخص اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. و بتواند بهتر از قبل در اجتماع ظاهر بشود.

 

 

 

 

خاصیت درمانی تتو بدن در گذشته:

تاتو صورت و بدن باعث کاهش آن درد می شده.در هر قسمت بدن برای از بین رفتن یک مشکل استفاده میشده و بسیار در عمل موثر بوده است.

 

 

رنگهای مورد استفاده در تتوی بدن

اگر شما از دو روز قبل از انجام تاتو آب زیاد بخورید باعث آبرسانی به پوست خود می شوید و احساس درد را کاهش می دهید.
این رنگ ها شامل سفید، مشکی، قهوه ای، قرمز می باشند.
تاتو های مشکی بدن از کربن و تتو رنگی از تیتانیوم دی اکسید تشکیل شده.  یکی از حرفه ای ترین خدمات ویژه ای که در زمینه زیبایی بدن انجام می گیرد، تاتو بدن با کیفیت یا خالکوبی محسوب میشود.

 

 

 

 

 

 

 

آیا میدانستید:

● تاتو به مرور زمان رنگ پریده می‌شود●

اگرچه تاتو یک عمر با شما خواهد بود، اما همیشه مانند روز اول زیبایی نخواهد داشت. در حقیقت، تتوی شما به دلیل نور خورشید و سایر عوامل خارجی، با گذشت زمان از بین خواهد رفت.

بنابراین طرحی که در ابتدا زیبا به نظر می‌رسید، ممکن است پس از سال‌ها دیگر ظاهر زیبایی نداشته باشند. میزان ماندگاری طرح خالکوبی شما بستگی به مراقبت بعد از تتو دارد.

اما در هر صورت بعد از گذشت مدت زمان طولانی دیگر مانند روز اول نخواهد بود.و باید ترمیم انجام بدهید.

 

 

 

پاکسازی پوست آقایان 

کراتینه مو آقایان 

کراتینه مو برای آقایان

 

 

Rate this post
تماس