1:رنگ مو پلاتینه سفید برای پسران

رنگ مو پلاتینه سفید برای پسران در آرایشگاه داماد

رنگ مو پلاتینه سفید برای پسران در آرایشگاه داماد جزو جدیدترین رنگ موها در سال ۲۰۲۲ میباشد.

به نظرشما جذاب ترین رنگ موی مردانه چه رنگیه؟
برای رنگ کردن مو با کیفیت کجا باید بریم؟

 

برای رزرو وقت و اطلاعات بیشتر:

09126074167حمیدبخشی

📌تهران.آرایشگاه مردانه داماد

Hamidbakhshiiiiii@

پیج اینستاگرام برای دیدن کارهای بیشتر

رنگ دلخواه و عکس موهایتان را به همین شماره واتس آپ برایمان بفرستید.

 

رنگ مو پلاتینه سفید برای پسران
بهترین مواد و کیفیت میتوانید زیباترین نتیجه را در آینه دید

 

 

 

 

   رنگ مو پلاتینه سفید و طرفدارانش

رنگ مو پلاتینه سفید ،امروزه بین آقایان یکی از انتخاب های اولیه معرفی شده است.آن هاعلاقه بسیاری به رنگ های خاص برای موهای خود دارند.این رنگ خاص را فقط آرایشگران حرفه ای می توانند در آرایشگاه بر روی مو ایجاد بکنند.

 

اخیرا آقایان یک تکه از موهای جلوی سرشان را پلاتینه می کنند. تن رنگ های سرد مثل استخوانی و نقره ای بر جذابیت هر چه بیشتر آقایان اضافه خواهد کرد.
رنگ موی جو گندمی موجب جذابیت بیشتر مردان شده و چهره ای منحصر به فرد و خاص به آن ها خواهد بخشید.
شاید به همین دلیل است بسیاری از مردان به سراغ رنگ موهای روشن می روند.

در آرایشگاه داماد برای مردانی که کم مو هستند هم راه چاره در نظر گرفته ایم .رنگ موی روشن همیشه موهایتان را بیشتر و پر تر نشان خواهد داد.بسیاری از آقایان برای روز عروسی خود در صورت کم پشت بودن موها از این تکنیک هم استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

رنگ مو پلاتینه سفید و تشخیص رنگ مناسب با پوست

رنگ مو پلاتینه سفید  فرقی بین خانوم و آقا ایجاد نکرده است.مردان نیز مانند زنان قبل از اقدام به رنگ کردن مو باید تناژ مناسب رنگ موی خود را انتخاب بکنند. تا روی صورت آن ها بنشینند.و به پوست آن ها سازگار باشد.و نتیجتا جلوه زیباتری به آن ها ببخشد.
برای انتخاب رنگ موی مناسب باید رنگی را انتخاب بکنید که یک یا دو درجه از رنگ موی طبیعی خودتان تیره تر و یا روشن تر است.

حال اگر رنگدانه موی شما قرمز باشد،از تناژ گرم و اگر رنگدانه موی شما قرمز نیست،از تناژ سرد استفاده بکنید. تا بهترین و طبیعی ترین رنگ مو را تجربه بکنید.البته تشخیص آن قطعا بر عهده ی آرایشگر و رنگ کارتان است.

بله این روزها رنگ مو فقط مختص خانم‌ها نبوده و بسیاری از مردان هم از آن بهره میگیرند.

مخصوصاً افرادی که در حوزه سینما و تلویزیون فعالیت می‌کنند، مجبور هستند که با آخرین متدهای مد روز پیش بروند.

و جالب است بدانید در ۱۰ سال اخیر، یکی از چیزهایی که بیش از همیشه مورد توجه آقایان قرار گرفته، رنگ مو می‌باشد.

 

رنگ مو پلاتینه سفید در آرایشگاه
جوگندمه رنگ موی پر طرفدار آقایان

 

 

 

 

 

 

 

رنگ مو پلاتینه سفید و تفاوتش با جو گندمی

رنگ مو پلاتینه سفید برای پسران ،بسیار زیبا میباشد،گروهی از هایلایت ها و رنگ های به اسم جو گندمی هم استفاده خواهند کرد.که کاملا سلیقه ای میباشد.
موهای جو گندمی یک طیف رنگ دارند.اما تفاوت آنها میزان روشنی و تیرگی این رنگ‌ ها می‌باشد.
معمولا آقایان رنگ‌ های تیره‌ تر را انتخاب می‌کنند و برای آن ها مناسب تر هم میباشد.

البته پسرهای جوان ترجیح می‌ دهند که از رنگ جو گندمی روشن‌تر و فانتزی تر هم استفاده بکنند که آنها را متفاوت تر نشان بدهد.

باید ببینید که پایه موهای شما چگونه است. برای رنگ موی جو گندمی بهترین حالت این است که موهای خودتان دارای رگه های سفید باشد و یا پایه موهایتان ۷ به بالا باشد.که تشخیص اینکار بر عهده ی شما نیست.و این رنگ کارتان است که بدون آسیب رساندن به تارهای نازک موهایتان باید این کار را روی سر شما عملی بکند.

اگر موهایتان کاملاً تیره است، قبل از رنگ موی جو گندمی حتما باید موها را دکلره بکنید.وگرنه اصلا جواب نخواهید گرفت.

ما ایرانی ها به دلیل موهای تیره تناژ قرمزی و یا آبی درون موهایمان داریم.پس انتخاب رنگ موی روشن نیازمند دکلره است.

 

رنگ مو پلاتینه سفید برای پسران
مراقبت و نکته های بعد از دکلره کردن

 

 

 

 

 

 

 

رنگ مو پلاتینه سفید و چند نکته ی مهم

رنگ مو پلاتینه سفید ،به طور کلی می توان گفت که چه در منزل و چه در آرایشگاه داماد،پس از چند بار استحمام و شست و شو رنگ واقعی خود را نشان می دهد و اصطلاحا پس از چند بار استحمام رنگ موها بازتر هم خواهد شد.

نکته دیگر این است که رنگ موی انتخابی با تشخیص آرایشگرتان ،با در نظر گرفتن جنس مو،برای دوام بیشتر نیاز به شامپوهای تثبیت کننده ی رنگ دارد.تا زمان رنگساژ موهایتان را به تعویق بیاندازد.  توجه داشته باشید، پس از اتمام رنگ کردن و به هنگام شست و شوی موها حتما از نرم کننده یا ماسک مو،استفاده بکنید.جوری شست و شو بدید که ۳۰ درصد ماسک مو روی سرتان باقی بماند.

 

 

 

تعریف این مدل رنگ

رنگ مو­ی بلوند پلاتینه با الهام از رنگ فلز یکی از بزرگترین ترندهای زیبایی در حال حاضر میباشد.

موهای بلوند پلاتینه به رنگ سفید و براقی است که به خوبی با هر لباسی هماهنگ می­شود و جلب توجه زیادی خواهند کرد.

برای رنگ ­آمیزی موهای خود همیشه باید از عکس استفاده کنید.
اگرچه به نظر می­رسد موهای بلوند پلاتینه کاملا واضح میباشد. اما در واقع تغییرات مختلفی از نظر سایه روشن وجود خواهد داشت.چه رنگ سفید یخی، چه رنگ مایل به آبی یا عاج را میخواهید، حتما تصویری را به عنوان الهام بخش رنگ موهای جدید خود انتخاب بکنید.

پلاتینه سفید
انتخاب درست از لحاظ سن،جنس،سلیقه،رنگ پوست

 

 

 

 

 

 

 

رنگ مو پلاتینه سفید و پاک کردن رنگهای قبلی

رنگ مو پلاتینه سفید ،جز انتخاب هایی است که اگر شما تا به حال موهای خود را رنگ کرده­ اید، قبل از شروع روند تبدیل شدن به رنگ موی بلوند پلاتینه، باید آن رنگ را از بین برده باشید.
شما می­توانید با استفاده از یک پاک­کننده رنگ مو، رنگ مو را از بافت موی خود جدا بکنید. اگر از رنگ موی ماندگار و نیمه دائمی استفاده کردید، می­توانید با استفاده از ریمورهای مو روند از بین بردن رنگ مو را سریعتر انجام دهید. این حذف کننده مو برای موهای بلوند به خلاص شدن از شر تناژهای ناخواسته کمک خواهد کرد.

 

بسته به رنگ اصلی مو، ممکن است مراحل بیشتری برای حذف رنگ موهای قدیمی و رنگ موهای جدید شما لازم باشد. چه موهای شما سیاه باشد و چه بلوند، جهت رسیدن به رنگ موی بلوند پلاتینه باید تمام رنگدانه­ ها از رشته­ های موهای شما خارج شود. تقریبا در یک نگاه باید سفید باشد.

 

 

                         انتظارات:

ممکن است رنگ موی شما در ابتدا تیره باشد و بنابراین لازم باشد برای رسیدن موهایتان به رنگ موی بلوند پلاتینه کار بیشتری انجام بدهید. به احتمال زیاد چند جلسه لازم خواهد بود که موهای شما به رنگ بلوند یخی مورد نظر برسد. کند کردن این روند باعث کاهش آسیب و شکستگی مو میگردد.

استفاده از رنگ موهایی مانند بلوند طلایی و بلوند خاکستری به شما کمک می­کند تا به رنگ موی بلوند پلاتینه مد نظرتان دست یابید و سایه روشن­های زیبایی بر روی موهایتان ایجاد کنید.

 

 

 

 

 مراقبت ها :

موی بلوند پلاتینه برای حفظ زیبایی و جذابیت ظاهری به مراقبت زیادی نیاز دارد.
۱) از محصولات تکمیلی مراقبت موی بلوند استفاده بکنید.
از شامپوی موی بلوند و کاندیشنر(نرم کننده) به طور همزمان استفاده بکنید.که می­تواند به خنثی کردن ظاهر مسی یا نارنجی مو کمک بکند.

۲)از یک ماسک مو به صورت روتین استفاده بکنید.
استفاده روزانه از ماسک مو می­تواند به موهای شما کمک کند تا ظاهر آنها صاف تر ، براق و سالم به نظر برسد.

بصورت یکبار در هفته از احیا کننده یا دوفازها استفاده بکنید. ماسک مو را به مدت سه تا پنج دقیقه روی موها مالیده سپس کاملا بشورید.

 

۳:رنگ کردن منظم ریشه­ ها جهت حفظ رنگ موی بلوند پلاتینه
با بزرگ شدن ریشه­ های موهای­تان باید مرتبا به رنگ کردن آنها و هماهنگ کردن­شان با موهای قبلی اقدام بکنید،البته می­توانید از اسپری روکش ریشه نیز استفاده کرد.

 

۴: استفاده از اسپری مو جهت جلوگیری از آسیب وسایل حرارتی مو که به کار میگیرید.استفاده از وسایل حرارتی جهت آراستن موها، آنها به مرور شکسته و بدحالت خواهند شد. برای جلوگیری از این وضعیت می­توانید از اسپری یا دوفاز مو استفاده بکنید.
اینگونه اسپری­ها باعث تقویت فرم و بافت مو میگرددو به مقاومت آنها در برابر سوختگی کمک میکند. و به درخشش و انعطاف­پذیری آنها برای داشتن ظاهری موج­دار کمک خواهد کرد.

 

۵:از چرب کردن مو هایتان غافل نشوید به دلیل اینکه برای رسیدن به رنگ بلوند پلاتینه پایه مو تا اخرین درجه روشن میشود بسیار در معرض خشکی مو و در نهایت ایجاد موخوره قرار میگیرد.پس برای پیشگیری ازین موضوع استفاده از روغن های مغذی مناسب مو برای نرم  و سلامت نگه داشتن مو ها بسیار کمک کننده خواهد بود. همچنین باعث میشود که جلوه رنگ مو روی مو های سالم ماندگاری بیشتری هم داشته باشد.

 

رنگ مو پلاتینه سفید بدون دکلره

رنگ مو پلاتینه جز رنگ موهای بلوند و خیلی روشن هست که برای ایجاد آن روی موهای تیره لازم میباشد.که موها در چند مرحله دکلره میشود.و رنگ مو به رنگ پایه برسه و به همین دلیل رنگ مو پلاتینه بدون دکلره شدن موها امکان پذیر نیست.

اما اگه موهای طبیعی شما دارای رنگ بور و روشن است،شاید هیر کالریست بتونه بدون استفاده از دکلره رنگ مو پلاتینه رو بر روی موها به وجود بیاورد.اما باز هم ممکنه این رنگ مو ، خیلی شبیه به رنگ مو پلاتینه نباشه. بنابراین رنگ مو پلاتینه بدون دکلره شدن موها امکان پذیر نیست.

 

 

 

نگهداری موی بلوند

1- بهتر است برای جلوگیری از آسیب به پوست سر و موها 48 ساعت قبل از دکلره موها را نشورید و پوست سر چربی طبیعی خود را داشته باشد.

2- حتما از رنگ مو با کیفیت بالا و استاندارد استفاده بکنید.

3-دکلره کردن مو توسط متخصص کاربا مواد با تجربه انجام بشود.

4-بعد از رنگ مو ۷۲ ساعت تا شامپو زدن صبر بکنید.

5-از شامپو و نرم کننده های بدون سولفات استفاده بکنید.

6-از شستشوی روزانه موها خودداری کرده و هنگام شستن موها از آب با دمای ملایم استفاده بکنید.

7-استفاده از ابزار حرارتی مانند سشوار، اتومو و برس حرارتی را به حداقل رسانده و قبل از استفاده از آنها از اسپری محافظت کننده استفاده کرده.
8-از ماسک موها و سرم های تقویت کننده مخصوص موهای رنگ شده استفاده بکنید.

 

شامپو های مخصوص

از شامپو مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید:

شامپوهای معمولی ممکن است مواد مغذی نداشته باشند. یا مواد مغذی انها به درد زلف ها رنگ شده نخورد برای همین ما در آرایشگاه داماد،به شما توصیه می کنیم حتما از شامپوهای مخصوص استفاده نمایید. این شامپو ها حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده و تقویت کننده هستند.و ممکن است با انواع ویتامین ها و پروتیین ها هم غنی شده باشند.سعی کنید از برند های خوب خریداری کنید یا از پیشنهاد رنگ کارتان گوش کنید. و در این مورد خسیسی نکنید چون ممکن است درمان های بعدی برای اسیب های ایجاد شده ،از خرید یک شامپو از برند خوب برایتان گرانتر تمام بشود.

 

سشوار و حرارت

گیسوانی که که رنگ شدند،به دلیل ترکیبات شیمیایی آسیب پذیرتر خواهند بود. سشوار می تواند آنها را خشک تر و اسیب پذیر تر و شکننده تربکند.
البته درخشندگی و شفافیت آنها را هم از بین ببرد . سعی کنید با یک حوله نرم و خیلی آرام و به تدریج اب زلفهابتان را بگیرید و برای این کار اصلا عجله نکنید.

 

 

 

 

 

ماسک مراقبتی خانگی

استفاده از ماسک تخم مرغ و سس مایونز برای موهای رنگ شده مفید است.تخم مرغ سرشار از پروتیین بوده و مواد مغذی لازم به سلول ها را تامین خواهد کرد. سس مایونز هم به علت چربی زیادی که دارد،برای موهای خشک و شکننده بسیار مناسب بوده.و انها را نرم و لطیف خواهد کرد.
موهایی که رنگ شده اند به لحاظ ظاهری و البته به لحاظ سلولی ممکن است، دچار خشکی و شکنندگی شده باشند.و این فرایند به دلیلی استفاده از مواد شیمیایی در رنگها کاملا طبیعی به نظر میرسد.

برای از بین بردن این عوارض مقداری سس مایونز را در ظرف ریخته و با یک عدد تخم مرغ به خوبی مخلوط کنید.ماسک بدست امده را با نو انگشتان به کف سر و انتها و ساقه ها و تارهای گیسوان رنگ شده تان بمالید.
حالابه ارامی ماساژ داده و بگذارید، برای چند دقیقه ای بماند بعد با یک شوینده خیلی ملایم و آب ولرم بشورید.

 

استخر چه طور بریم؟

هنگام استفاده از استخر موهای رنگ شده را مرطوب بکنید.اکثر استخرها به دلیل اینکه نمی توانند به صورت مداوم اب مخازن خود را تخلیه بکنند.از ضدعفونی کننده های قوی مانند کلر به طور مرتب استفاده میکنند، این ضدعفونی کننده ها به شدت برای پوست و مو ضرر دارندو انها را زبر و خشن و خشک خواهند کرد.

 

حالا اگر گیسوانتان را رنگ کرده باشید این خشکی و موخوره و زبری تشدید میگردد.اگر می خواهید از استخر استفاده کنید حتما قبل از آن از مرطوب کننده های مناسب برای پوست و موهایتان استفاده بکنید. تا کلر موجود در اب آسیب کمتری به انها برساند.

 

 

 

 

به موهای رنگ شده غذا  برسانید

هر عضو و اندامی از بدن چه داخلی باشد چه عضو بیرونی نیاز دارد که مواد مغذی لازم برای رشد و بقای خود را دریافت بکند.

بخشی از این مواد مغذی از طریق رژیم غذایی و غذاهایی که می خوریم تامین میگرددو بخشی دیگر را می توانیم از طریق ماسک ها و شوینده های تقویت کننده به انها بدهیم.

مواد غذایی و میوه ها و سبزیجاتی که حاوی منیزیم و پتاسیم و ویتامین هستند.می توانند تغذیه مناسبی برای زلف ها باشند با خوردن این مواد بخش زیادی از نیاز انها تامین میگردد.

 

علاوه بر این می توانید از ماسک های طبیعی برای غذا رسانی به موهایتان استفاده کنید. یا اینکه با استفاده از شامپو ها و تقویت کننده های گیاهی که از برند و خاصیت انها اطمینان دارید، این کار را انجام بدهید.

برای شستن موهای رنگ شده از شامپوهای معمولی بهره نگیرید، سعی کنید این کار را با شامپوها و شوینده ها غنی شده و نرم کننده های ویتامینه انجام بدهید تا علاوه بر کنترل آسیب های ناشی از رنگ ،گیسوان تقویت و قوی شده و استحکام پیدا بکند.

 

 

 

 

 

تاثیر نرم کننده های خاص

نور مستقیم خورشید می تواند به فیلیکول ها ساقه آسیب رسانده و انها را سست و ضعیف خواهد کرد. همین امر می تواند باعث کاهش قطر و ریزش موها بشود.

موهایی که رنگ شده اند در این خصوص آسیب بیشتری می بینند و شکننده تر می شوند برای جلوگیری از این عارضه از مرطوب کننده حاوی ضد افتاب استفاده بکنید و انها را همیشه مرطوب نگه بدارید.

اشعه های موجود در نور افتاب علاوه براسیب های گفته شده رنگ ظاهری گیسوان را تغییر داده و آنها را کم رنگ تر میکنند. استفاده از ضدآفتاب از این مشکل جلوگیری خواهد کرد.

ضد افتاب چه برای پوست باشد و چه برای موها می تواند لایه مقاوم خوبی در برابر اشعه های مضر نور افتاب ایجاد کرده و نقش محافظت کننده مناسبی ایفاء بکند.

 

 

قبل از رنگ کردن از سالم بودن موها مطمئن باشید

موهایی که رنگ می شوند عموما به خاطر مواد شیمیایی که در رنگ موها ایجاد میشود،دچار آسیب های جزیی و گاهی کلی میگردند. اگر این آسیب ها از قبل هم وجود داشته باشد باعث خراب شدن و نامناسب شدن ظاهر آنها می گردد.

اسیب های جدی وارد می کند بنابراین قبل از استفاده از هر رنگی به موهایتان رسیدگی بکنند،یعنی از موخوره نداشتن و خشک نبودن آن مطمئن بشوید.

 

 

 

انتخاب رنگ مو

به طور کلی برای انتخاب رنگ موی مناسب باید به رنگ پوست، رنگ چشم و سن وسال توجه بکنیم.رنگ موی بلوند برای خانم هایی که دارای رنگ چشم روشن، آبی یا سبز هستند.پوست روشن هستند می تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

رنگ موی بلوند روشن برای افرادی که رنگ پوست تان سبزه روشن است نیز مناسب میباشد. رنگ مو بلوند طلایی روشن برای افرادی که پوست روشن دارند مناسب میباشد.چون موها را درخشان و سن آنها را کم می کند.

رنگ مو بلوند برای خانم های که بیشتر از 35 سال دارند بسیار مناسب میباشد.زیرا رنگ موی بلوند سفیدی موهایشان را پوشش خواهد داد و جوانتر به نظر خواهند رسید.
رنگ مو بلوند با تن عسلی و طلایی بهتر از رنگ مو بلوند یخی و خاکستری برای خانوم ها میباشد.

 

کراتینه مو آقایان

 

کراتینه مو برای آقایان

 

 

 

 

تماس