رنگ یخی جذاب برای پسران

رنگ یخی جذاب برای پسران

رنگ یخی جذاب برای پسران در آرایشگاه داماد انجام میگیرد.خاکستری|دودی|پلاتینه یخی|زیتونی|سفید|گردویی|انواع هایلایت و مش های سیلور| با بهترین مواد.بالاترین کیفیت.و قیمت مناسب

مرکز تخصصی رنگ موی آقایان اینجاست 

برای مشاوره و رزرو نوبت میتوانید از طریق واتس اپ با شماره تلفن 09126074167 با ما در تماس باشید.

 
رنگ موی سفید یخی
رنگ موی فانتزی و پاستیلی
هایلایت یخی جوگندمی

رنگ موی جوگندمی

جدیدترین رنگ مو مردانه 2022 همین رنگ است.
جذاب ترین رنگ مو مردانه چه رنگی شده؟
برای رنگ کردن مو باکیفیت کجا باید برویم؟

《همین الان عکس رنگ دلخواه خود را برای ما از طریق واتس اپ بفرستید تا راهنماییتان کنیم》

رنگ یخی جذاب برای پسران در آرایشگاه داماد
آیا میدانستید که این رنگ به سبک جو گندمه جزو رنگهای پرطرفداره؟

رنگ یخی جذاب رو اینجا ببین

رنگ یخی جذاب برای پسران در آرایشگاه داماد،بهترین انتخاب شما محسوب میگردد. با رعایت پروتکل های بهداشتی،با کیفیت مرغوب،تکنیک های به روز در آرایش و پیرایش با سلیقه ی شما و رضایت ۱۰۰ در صدی تان انجام میگردد.

موها به صورت شما بسیار نزدیک میباشند.بنابراین باید در انتخاب رنگ مو دقت کافی را داشته باشید. اگر از رنگ موی نامناسبی برای رنگ کردن موهایتان استفاده بکنید.صورت شما ممکن رنگ پریده و پیر و نامطلوب به نظر بیاید.

با همراهی رنگکارتان،با انتخاب یک رنگ موی زیبا و ایده آل چهره شما جوان و شاداب به نظر خواهد رسید.این رنگ مو رنگی مابین خاکستری و سفید است و اگر شما می خواهید ظاهری مدرن و جذاب داشته باشید. این رنگ مو می تواند برای شما بهترین انتخاب است.

رنگ یخی جذاب برای پسران
مراقبت و نکته های بعد از دکلره کردن را میدانی؟به چند نمونه اشاره میکنیم

رنگ یخی جذاب چنددسته تقسیم میشود

رنگ یخی جذاب ،به چند دسته ی دودی نقره ای|گردویی|تیره و روشن تقسیم میشود.رنگ بلوند دودی جزو رنگ های دوست داشتنی و دلخواه خیلی از آقایان در دنیامیباشد.اگر می‌خواهید که همه موهایتان را به این رنگ در آورید نیاز است که حتما برای دکلره کامل به یک سالن زیبایی #آرایشگاه داماد و آرایشگر ماهر مراجعه بفرمایید.

چون در غیر این صورت اگر برای دکلره مو حرفه ای نباشید موهایتان به راحتی خواهد سوخت.یکی دیگر از روش هایی که می‌توانید این رنگ فوق العاده را امتحان بکنید انواع بالیاژ و هایلایت به این رنگ جذاب میباشد.بلوند دودی روشن برای کسانی که موهای سفید و نقره ای دارند یک انتخاب فوق العاده تلقی میگردد.

رنگ یخی جذاب اونم بدون دکلره؟؟؟!!

رنگ یخی جذاب میتواند بدون دکلره هم باشد.هم به زیبایی با دکلره نیست .کیس هایی که موهایشان آسیب دیده است.یا نمی‌خواهند توسط دکلره موهایتان را دچار مشکل بشود.

در آرایشگاه داماد با علم به اینکه چون دکلره ندارد،قطعا خیلی روشن نمیشود امکانپذیر است.این رنگ مو را شاید بتوان از محبوب ترین رنگ ها در میان مردان و پسران دانست.
این رنگ مو که معمولا به صورت مش برای مردان انجام میشود بسیار جلوه و ابهت خاصی به چهره میبخشد.

رنگ خی جذاب برای پسرا در آرایشگاه داماد
انتخاب درست از لحاظ سن،جنس،سلیقه،رنگ پوست کاملا متفاوت میباشد

فاکتور اصلی برای انتخاب رنگ مو

۱)شناخت رنگ پوست صورت و رنگ موهای همسو با آن میباشد.

۲) رنگ چشم و ابرو

۳)رنگ پایه موی هر فرد است.

با علم پیدا کردن نسبت به این موارد به راحتی می‌توانیم به رنگ موی دلخواهی که با حالت چهره‌مان تناسب دارد برسیم.

اما بعضی از رنگ‌موها بیش از بقیه مورد پسند آقایان هستند و به نوعی سلیقه مشترک اکثر خانم‌ها و آقایان به حساب می‌آید.
رنگ موی پلاتینه و دودی از آن جمله این رنگ‌موها به حساب می‌آیند.

چه تناژی داره؟

تناژی از رنگ های طوسی مثل نقره ای، خاکستری و دودی میباشد.این رنگ جز رنگ های بسیار پرطرفدار ست که از گذشته برای مردان و پسران جذاب بوده و ابهت خاصی به چهره آن ها میداده است.

مش سوزنی یا با اصطلاح با کلاه، از قدیمی ترین متد های اجرای این رنگ مو بوده.اما در سال های اخیر نحوه اجرای این رنگ به روش های مختلف و با تکنیک های جدید انجام میشود که بسیار جذاب و خاص است.

قبل از انجام موهاتو کمی قیچی کن

منظور همان نوکه گیری میباشد.یکی از مهم ترین نکاتی که باید رعایت کرد تا نتیجه بهتری از رنگ کردن موها به دست بیاورید.این است که اگر نوک موهای شما به هر دلیل دچار موخوره شده است. باید قبل از رنگ کردن آن را کوتاه کنید.

موی خشک و شکننده نمی تواند به خوبی رنگ را در خود نگه دارد و بعد از مدت کوتاهی رنگش از بین خواهد رفت.
به اصطلاح موها بدرنگ می شود. بنابراین بهتر است قبل از رنگ کردن حتما سر موهای تان را کوتاه کنید تا قسمت های خشک و آسیب دیده ای در موی تان وجود نداشته باشد.

شامپو مخصوص برای موی رنگ شده

شامپوهای معمولی ممکن است مواد مغذی نداشته باشند و یا مواد مغذی انها به درد موهای رنگ شده نخورد. برای همین توصیه می کنیم حتما از شامپوهای مخصوص استفاده بکنید.

این شامپو ها حاوی مواد نرم کننده و مرطوب کننده و تقویت کننده میباشند.ممکن است با انواع ویتامین ها و پروتیین ها هم غنی شده باشند سعی کنید از برند های خوب خرید کنید.
در این مورد اصلا خسیسی نکنید چون ممکن است درمان های بعدی برای اسیب های ایجاد شده ، از خرید یک شامپو از برند خوب برایتان گرانتر تمام بشود.

یک ماسک در منزل درست کن

ماسک موز و اواکادو و روغن زیتون مفید برای موهای رنگ شده میباشد.چونکه ،موز سرشار از سدیم و پتاسیم بوده و اواکادو هم از آنتی اکسیدان های بسیار قوی و زیاد تشکیل شده است.

ترکیب این دو ماده مغذی باعث میشود یک تقویت کننده قوی ایجاد شده که برای پوست و سلول های کف سر بسیار مناسب باشد.کافی است مقداری موز کاملا رسیده رو له کرده و با آواکادو له شده مخلوط کنید.

برای اینکه ماسک بهتر و مقوی تری داشته باشید مقداری روغن زیتون هم به آن اضافه کنید.تا این ماسک نقش مرطوب کننده هم داشته باشد و بعد با نوک انگشتان کف سر را با آن ماساژ داده و انتهای موها را خوب با این مواد غنی کنید.

بگذارید برای نیم ساعتی بماند بعد با اب ولرم و یک شوینده خیلی ملایم ماسک رو بشورید.البته از چنگ زدن و فشار دادن زلف ها خودداری نمایید تا دچار زبری و شکنندگی نشود.

استخر رفتی حواست باشه

در هنگام استفاده از استخر موهای رنگ شده را مرطوب بکنید.اکثر استخرها به دلیل اینکه نمی توانند به صورت مداوم اب مخازن خود را تخلیه کنند از ضدعفونی کننده های قوی مانند کلر به طور مرتب استفاده میکنند.

این ضدعفونی کننده ها به شدت برای پوست و مو ضرر داشته و انها را زبر و خشن و خشک میکند.حالا اگر موهایتان را رنگ کرده باشید این خشکی و موخوره و زبری تشدید خواهد شد.

اگر می خواهید از استخر استفاده کنید حتما قبل از آن از مرطوب کننده های مناسب برای پوست و موهایتان استفاده بکنید.
تا کلر موجود در اب آسیب کمتری به انها برساند.

این رنگ یخی جذاب یک سری مراقبت ها داره

رنگ یخی جذاب و نکات مهم در مراقبت و نگهداری از آن به شرح زیر است:

1- بهتر است برای جلوگیری از آسیب به پوست سر و موها 48 ساعت قبل از دکلره موها را شست و شو ندهید و پوست سر چربی طبیعی خود را داشته باشد.

2- حتما از رنگ مو با کیفیت بالا و استاندارد استفاده بکنید.

3-دکلره کردن مو توسط متخصص کاربا مواد با تجربه انجام بشود.

4-بعد از رنگ مو ۷۲ ساعت تا شامپو زدن صبر کنید.

5-از شامپو و نرم کننده های بدون سولفات استفاده بکنید.

6-از شستشوی روزانه موها خودداری کنید هنگام شستن موها از آب با دمای ملایم استفاده کنید.

7-استفاده از ابزار حرارتی مانند سشوار، اتومو و برس حرارتی را به حداقل برسانید. و قبل از استفاده از آنها از اسپری محافظت کننده استفاده کنید.

8-از ماسک موها و سرم های تقویت کننده مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید.

رنگ یخی جذاب و چند تا نکته کاربردی

1- در حین دکلره موها را چک بکنید ممکن است مو مقاومت نداشته باشد.وکش بیاید، مکث زیاد سبب سوختگی مو شود. سریع موها را آبکشی بکنید.

2- اگر موها به پایه نرسید یا نارنجی بود از تونر استفاده کنید. استفاده از شامپو بنفش برای شستشوی موها احتمال نارنجی شدن مو را کم خواهد کرد.

3- در انتخاب پودر دکلره دقت بکنید پودر دکلره مناسب به جنس مو انتخاب بشود توسط آرایشگاهتان.

رنگ یخی جذاب وتاثیرات دکلره

رنگ یخی جذاب برای پسران ، ساختاری دارد که دکلره موها را بی رنگ میکنیم. یعنی با تغییر روی پیگمنت و رنگدانه های مو رنگ مو را از تیره به روشن تبدیل می کند.

عمل دکلره مو، معمولا با ترکیب پودر دکلره سفید، آبی و یا بنفش، با میزان معینی اکسیدان انجام می‌گردد.بعد از ترکیب پودر دکلره و اکسیدان مناسب موها را به چهار قسمت تقسیم کنید و با دوسانت فاصله از ریشه شروع به زدن ترکیب مواد دکلره به ساقه خواهیم کرد.

زمان مکث براي رنگ گرفتن بستگی به جنس و مقاومت مو دارد معمولاً نیم ساعت صبر می کنیم موها را می شوریم.مرتب موها را چک می کنیم وقتی به پایه موردنظر رسید موها را میشوریم و از رنگساژ و رنگ دلخواه استفاده خواهیم کرد.

رنگسال ۲۰۲۲ برای آقایان

موهای بلوند پلاتین سایه ای بسیار سرد و زیبا خواهد بود.در حالی که موهای بلوند در همه نقاط جهان یافت میگردد.

تنها 2٪ از جمعیت جهان دارای این رنگ مو بطور طبیعی هستند. علت آن هم  مربوط به سنتز بدن ویتامین D است.

موها و پوست روشن اجازه می دهد تا ویتامین D بیشتری از طریق  نور  آفتاب دریافت کنید. و دلیل وجود بلوندهای طبیعی بیشتر در اروپا و سایر مناطقی که با کمبود نور خورشیدمواجه هستند این میباشد.

آبرسانی به موها

به موهای رنگ شده غذا برسانید.هر عضو و اندامی از بدن چه داخلی باشد چه عضو بیرونی نیاز دارد که مواد مغذی لازم برای رشد و بقای خود را دریافت بکند.

بخشی از این مواد مغذی از طریق رژیم غذایی و غذاهایی که می خوریم تامین می گردد.بخشی دیگر را می توانیم از طریق ماسک ها و شوینده های تقویت کننده به انها برسانیم. مواد غذایی و میوه ها و سبزیجاتی که حاوی منیزیم و پتاسیم و ویتامین هستند.

می توانند تغذیه مناسبی برای موها باشند با خوردن این مواد بخش زیادی از نیاز انها تامین می شود.علاوه بر این می توانید از ماسک های طبیعی برای غذا رسانی به موهایتان استفاده بکنید.

با استفاده از شامپو ها و تقویت کننده های گیاهی که از برند و خاصیت انها اطمینان دارید این کار را انجام بدهید.برای شستن موهای رنگ شده از شامپوهای معمولی استفاده نکنید سعی کنید این کار را با شامپوها و شوینده ها غنی شده و نرم کننده های ویتامینه انجام بدهید.اینکار بر کنترل آسیب های ناشی از رنگ ،گیسوان تقویت و قوی شده و استحکام موهایتان کمک میکند.

آب داغ و دشمن موهای شماست

آب داغ برای هر نوع و هر جنس مویی مضر است و باعث میشود ریشه های ان تحت تاثیر قرار گرفته است.نتیجتا آسیب جدی ببیند در اثر تماس با اب داغ فیلیکول ها از بین رفته و سلول ها و کلاژن های موجود در ان هم سست و ضعیف می شنوند.

و توانایی ساخت سلول های جوان را از دست می دهند علاوه بر آن اب داغ باعث خشک شدن موهایتان می گردد.از آنجایی که گیسوان رنگ شده به دلیل ترکیب شیمیایی رنگ ها خودبخود خشک تر می شوند استفاده  از اب داغ این مشکل را حادتر خواهد کرد.

برای شستشو همیشه از اب ولرم استفاده کنید و از چنگ زدن و فشار زیاد به زلفهایتان پرهیز کنید.چون انها را تحریک به ریزش خواهید کرد.بهترین حالت برای شستشوی انها آب ولرم و ماساژ ملایم پوست سر تلقی خواهد شد.این کار اگر با نوک انگشتان انجام شود تاثیر بهتری خواهد داشت.

نرم کننده بزنید

بعد از رنگ کردن موها از نرم کننده های خاص که آرایشگرتان با توجه به جنس موهایتان توصیه میکند استفاده کنید.نور مستقیم خورشید می تواند به فیلیکول ها ساقه آسیب رسانده و انها را سست و ضعیف کند.

همین امر می تواند باعث کاهش قطر و ریزش موها بشود.موهایی که رنگ شده اند در این خصوص آسیب بیشتری می بینند و شکننده تر میگردد.

برای جلوگیری از این عارضه از مرطوب کننده حاوی ضد افتاب استفاده کنید و انها را همیشه مرطوب نگهداری کنید.اشعه های موجود در نور افتاب علاوه براسیب های گفته شده رنگ ظاهری گیسوان را تغییر داده و آنها را کم رنگ تر می نمایند.

استفاده از ضدآفتاب از این مشکل جلوگیری خواهد کرد .ضد افتاب چه برای پوست باشد و چه برای موها می تواند لایه مقاوم خوبی در برابر اشعه های مضر نور افتاب ایجاد کرده و نقش محافظت کننده مناسبی ایفاء نماید.

قبل از رنگ کردن موها از ماسک استفاده کنید

استفاده از ماسک باعث میشود لطافت و رطوبت به بافت و سلول های پوست سر برگردد. و آنها را سالم و شاداب کند در نتیجه مقاومت بیشتری در مقابل مواد شیمیایی خواهند داشت.
و اسیب کمتری خواهند دید استفاده از ماسک تخم مرغ و توت فرنگی می تواند انها نرم و لطیف بکند.

برخی اسیب ها مانند خشکی و موخوره را کاهش دهد یک هفته قبل از رنگ کردن از ماسک های طبیعی استفاده کنید.از شامپوهایی شیمیایی و آنهایی که زیاد قلیایی یا اسیدی هستند استفاده نکنید.

مقابله با موخوره

موهایی که موخوره دارند یا بسیار خشک هستند، آسیب پذیر تر میباشد. از یک مرطوب کننده مناسب و یک شامپو تقویت کننده خوب که به موهایتان ویتامین و مواد مغذی برساند استفاده بکنید.بعد از اینکه از سلامت انها مطمئن شدید اقدام به دکلره یا تغییرات دیگر کنید.

قبل از رنگ کردن از سالم بودن موها مطمئن باشید

موهایی که رنگ می شوند عموما به خاطر مواد شیمیایی که در رنگ موها وجود دارد.دچار آسیب های جزیی و گاهی کلی می شوند و اگر این آسیب ها از قبل هم وجود داشته باشد.

باعث خراب شدن و نامناسب شدن ظاهر آنها میشود و اسیب های جدی وارد می کند.بنابراین شما قبل از استفاده از هر رنگی به موهایتان رسیدگی بکنید، یعنی از موخوره نداشتن و خشک نبودن آن مطمئن بشوید.

رنگ پوست و انتخاب درست شما

به طور کلی برای انتخاب رنگ موی مناسب باید به رنگ پوست، رنگ چشم و سن وسال باید توجه کرد.رنگ موی بلوند برای خانم هایی که دارای رنگ چشم روشن، آبی یا سبز هستند و پوست روشن هستند می تواند انتخاب مناسبی میتواند باشد شاید برای آقایان نه.

رنگ موی بلوند روشن برای افرادی که رنگ پوست تان سبزه روشن است نیز به کار میرود.رنگ مو بلوند طلایی روشن برای افرادی که پوست روشن دارند مناسب است.

چون موها را درخشان و سن آنها را کم می کند.رنگ مو بلوند برای خانم های که بیشتر از 35 سال دارند بسیار مناسب میباشد.چون رنگ موی بلوند سفیدی موهایشان را پوشش خواهد داد و جوانتر به نظر خواهند رسید.

رنگ مو بلوند با تن عسلی و طلایی بهتر از رنگ مو بلوند یخی و خاکستری برای خانوم ها،اما برای آقایان سمت رنگ های سرد و پلاتینه.

بهترین آرایشگاه کجا بریم؟

برای رنگ کردن موها و ایجاد رنگ مو پلاتینه و دودی خاکستری مهمه که به یک هیرکالریست و متخصص رنگ مو مراجعه بکنید.باعث میشود موهاتون کمترین آسیب رو ببینه و بهترین رنگ مو براتون ایجاد بشه.

زیرا در سالن های تخصصی رنگ مو از محصولات درجه یک و حرفه ای برای دکلره کردن و رنگ کردن موها استفاده میشه تا میزان آسیب دیدگی موها به حداقل برسد.

رنگ موها بعد از دکلره شدن کاملا سفید بشه و به نارنجی نزنه. معمولا برای اینکه رنگ مو پلاتینه روی موهای تیره ایجاد بشه باید از اولاپلکس (Olaplex) استفاده بکنیم.

این محصول نه تنها آسیب دیدگی موها رو به حداقل میرسونه بلکه کمک میکنه تا موها بعد از دکلره شدن کاملا سفید شده و به رنگ پایه برسد.

کراتینه مو برای آقایان

کراتینه مو آقایان

Rate this post
تماس