تاتو7

9:تاتوکار ماهر در تهران اینجاست

   ● تاتوکار ماهر در تهران ●

تاتوکار ماهر در تهران  اینجاست. فرقی ندارد هر جای دیگر که انجام میدهید.باید چند فاکتور اصلی را در نظر بگیرید.
مهمترین فاکتور تاتوآرتیست شما میباشد.چون او با استفاده از جوهر و رنگ هایی که به پوست شما،بخورد میتواند بهترین تصویر را در بدنتان خلق بکند.

رضایت مشتری بسیار اهمیت دارد چرا که گاهی با قیمت های نامناسب و کارهای بی کیفیت با ماندگاری پایین، باعث دفع مشتری خواهیم شد.

اینکه کدام قسمت بدن به طرح انتخابی شما بیشتر سازگار میباشد، باز هم توسط تاتوآرتیست شما و با مشورت او میتواند باشد.

ارتباطات با ما از طریق:

09126074167(حمیدبخشی)

📌تهران،آرایشگاه مردانه داماد

Hamidbakhshiiiiii@
اینستاگرام

تاتوکار ماهر در تهران اینجاست
طرح های انتخابی دخترانه بر روی ساق و دست که بسیار زیباست

 

 

 

تاتوکار ماهر در تهران و بهترین قسمت برای تتو خانوم ها

تاتوکار ماهر در تهران ،به معرفی چند جای مناسب برای انتخاب کردن شکل و طرح های مدنظر میپردازد.

اولین مورد:”داخل مچ دست برای خانوم ها و دختران” میباشد.شاید کمی جزئی درد داشته باشد.ولی از نواحی محسوب میشود که به شدت زود ترمیم خواهد شد.حتی میتوانیم بگوییم این منطقه به راحتی توسط دستبند یا جواهر پوشانده میشود.

 

دوم اینکه:یک سری طرح ها برای “مچ پا و قوزک خانوم ها” بسیار جذاب میباشد.

سوم:”پشت گوش” جزو مناطقی است که دردی هنگام خالکوبی احساس نمیکند و به همین منظور بین دختران طرفدار دارد.

چهارم:”داخل بازو،کنار انگشت،بالای انگشت،پشت شانه،پا و ستون فقرات”

جزو نواحی پر طرفدار برای خانوم ها میباشند.

 

تاتوکار ماهر در تهران اینجاست
تمامی طرح های مفهومی ته میبینید در پشت گوش

 

 

 

 

 

 

 

●تاتوکار ماهر در تهران و انتخاب درست برای آقایان●

تاتوکار ماهر در تهران ،در مورد اینکه کدام قسمت ها جذابترین قسمت در اینکار هستند میپردازد. امروزه خالکوبی نیازی به فکر کردن زیاد برای مردان ندارد. از این گذشته، برخی از طرح تتو مردانه می توانند روشی جدی برای نشان دادن شخصیت شما هم به حساب بیایند.

اگر چه انتخاب زیر سوزن خالکوبی قرار گرفتن (تتو کردن) ممکن است آسان باشد، اما تصمیم اینکه دقیقا چه نوعی خالکوبی و در چه جایی از بدن تان آن را تاتو کنید، می تواند چالش برانگیزترین موضوع باشد.

برای اطمینان از اینکه تا ده سال آینده از خالکوبی خود پشیمان نمی شوید، مهم است که به طور متفکرانه روند کار را انجام بدهید.اولین مورد:”خالکوبی قبیله ای است.
به لطف ریشه های کهن، خالکوبی های قبیله ای از مدت ها پیش نمادی از مقاومت و قدرت تلقی میشدند.

 

شکلهای جسورانه، با الگوهای در هم تنیده بسیار چشمگیر و بی نهایت جذاب میباشند.

دومین مورد:”خالکوبی ساده میباشد.نیازی نیست تا خالکوبی ها بیش از حد دقیق باشند تا جذاب به نظر بیایند. امروزه طرح های ساده و حداقلی در میان شیک ترین و به روز ترین گزینه های تاتوبرای آقایان هستند.

سومین:”طرح حیوانات”برای انتقال طیف وسیعی از معانی، مانند: قدرت، آزادی، مقاومت، وفاداری و موارد دیگر ایده آل میباشد.
تنها کاری که باید انجام دهید، این است که گونه حیوانی را انتخاب کنید که مناسب شما قرار بگیرد.

برخی از گزینه های محبوب، پرنده ها، ببرها، گرگ ها، فیل ها، شیرها و موجودات اسطوره ای مانند اژدها و ققنوس میباشند.

 

 

تاتوکار ماهر در تهران اینجاست

نمونه ی طرح خالکوبی قبلیه ای بر روی بازوی مردانه

 

 

 

 

 

 

 

 

●تاتوکار ماهر در تهران و طرز کار●

 تاتوکار ماهر در تهران اینجاست ،به شما یاد آوری میکند که  لازم است از مراحل زیر تبعیت کرده تا اطمینان حاصل کنید، از خالکوبی خود پیشیمان نمی شوید.

تتو پوست شما از کارهای هنری است که نیاز به کمک یه متخصص دارد.
برای به دست آمدن بهترین نتیجه، حتما یک تاتوآرتیست لایق را انتخاب کرده که در سبک خالکوبی مورد نظر شما تخصص داشته باشد.

بهتر است طرحی را انتخاب کنید که معنی دار باشد. اما، حتما معنی را با زیبایی شناسی متعادل کنید تا اطمینان پیدا کنید که خالکوبی شما همان اندازه شیک بوده و احساسی باشد.اگر فکر می کنید نام دوست دخترتان را تاتو کنید، به خاطر داشته باشید که روابط می توانند به پایان برسند.

از آنجا که مراقبت های نامناسب ممکن است به محو شدن و حتی عفونت بدنتان منجر شود، بسیار ضروری است که پس از خالکوبی از دستورالعمل های هنرمند خال کوبی خود پیروی بکنید.

 

        ●مراقبت بعد از تاتو کردن●

 

تاتوکار ماهر در تهران بعد از انجام کار، تتوکار شما باید یک لایه نازک وازلین را روی تاتویتان بمالد و سپس محل مورد نظر را با یک بانداژ یا پوشش پلاستیکی بپوشاند..اما این پوشش مانع ورود باکتری‌ها به پوست شما می‌شود. همچنین محل انجام شده را از ساییده شدن به لباس و تحریک شدن قطعا محافظت خواهد کرد.

حالا نوبت شماست،چند ساعت پانسمان را نگه ‌دارید. چون این کار به جذب هرگونه مایع یا جوهر اضافی که از تاتو تراوش می‌کند کمک میکند.بعد از چند ساعت می‌توانید بانداژ را بردارید. ابتدا دستان خود را با آب ولرم و صابون شسته و سپس به‌آرامی تاتو را با صابون بدون عطر و آب شست و شو دهید.

 

پوست خود را با یک پارچه نرم خشک کره مقدار کمی وازلین روی تتو بزنید.می‌توانید بانداژ را در این مرحله بردارید تا پوست شما هم بتواند نفس بکشد.هر وقت خواستید بیرون بروید لباس ضد آفتاب را فراموش نکنید.
در صورت بروز علائم عفونت یا سایر مشکلات پوستی که بسیار کم اتقاق‌می افتد، با تاتوکار یا پزشک خود تماس حاصل فرمایید.

 

■■■■■■انتظارات بعد از تاتو■■■■■■■

 

تا زمانی که زخم جزیی شما کاملاً خوب نشده، آن را حتما با کرم ضد آفتاب بپوشانید.• سعی کن اگر محل مورد نظرشروع به خارش هم کرد آنورا نخارانید یا آن را دستکاری هم نکنید. روی تتو لباس تنگ نپوشید.

• شنا نکنید یا بدن خود را در آب غوطه‌ور نکنید.البته استثنا (دوش مجاز میباشد.)سرعت بهبود شما به ‌اندازه تاتو و پیچیدگی آن هم بستگی دارد. تتو هرچقدر  بزرگ‌تر مدت بیشتری قرمز و متورم باقی خواهند ماند.

 

زیرا باعث ایجاد صدمات بیشتر به پوست شما خواهند شد.
بعد از انجام این تکنیک که همان روز اول محسوب میشود. با یک بانداژ روی تتوی خود از سالن مربوطه به خانه می آیید. بعد از چند ساعت می‌توانید آن را بردارید. شما باید از تاتو آرتیست خود بپرسید که چه مدت باید برای برداشتن بانداژ صبر بکنید.

پس از برداشتن بانداژ، احتمالا متوجه تراوش مایع از محل مورد خود خواهید شد. این مایع، خون، پلاسما (قسمت روشن خون) و مقداری جوهر اضافی است که جای نگرانی ندارد.این تراوش مایع طبیعی است.  همچنین پوست شما قرمز و زخم هم خواهد شد.

 

☆شست و شوی تاتو☆

ممکن است وقتی آن را لمس می‌کنید کمی گرم هم باشد. با دستان تمیز، تتو را با آب گرم و صابون بدون عطر شست و شو دهید. از وازلین یا پمادهای ترمیم‌کننده استفاده بکنید. از بانداژ هم فعلا استفاده نکنید تا زخم شما بتواند بهبود پیدا کند.

 

 

 

 

●تمیز کردن جای تاتو●

در خصوص تمیز کردن محل تتو، تاتوکار ماهر در تهران میگوید که:همیشه برای تمیز کردن محل تتو از یک صابون ملایم و بدون عطر یا پاک‌کننده‌ی مخصوص تتو استفاده بکنید.
برای روز اول یا دوم، از پمادهای ترمیمی ویتامین A استفاده کرده تا به بهبود تتوی شما هم کمک بکند.

ژل وازلین آرایشی و بهداشتی، غیرکامدوژنیک میباشد، به این معنی که منافذ شما را مسدود نکرده و باعث عفونت هم نمیگردد. اما فقط سعی کنید، یک لایه نازک بمالید.
پوشاندن پوست با یک لایه خیلی ضخیم به پوست شما اجازه تنفس نخواهد داد.بعد از گذشت حدود دو روز، می‌توانید از یک مرطوب‌کننده معمولی استفاده کنید.

هر محصولی را که انتخاب می‌کنید، باید مطمئن شوید که بدون عطر و بو پیباشد.همچنین حاوی مواد افزودنی مانند رنگ نیست که می‌تواند پوست شما را خشک بکند.
برخی وب‌سایت‌ها ادعا دارند که روغن نارگیل پوست را در زیر تتوی شما مرطوب نگه خواهد داشت و از عفونت جلوگیری می‌کند.

باید گفت هنوز هیچ مدرک علمی مبنی بر کارآمد بودن آن وجود نداشته و ندارد.قبل از استفاده از روغن نارگیل یا هر محصول تأیید نشده‌ی دیگر روی تاتوی خود با پزشک‌تان مشورت کنید.

 

 

 

 

 

 

■آرایش دائم با تتو■

این روزها،اینکارطرفداران زیادی پیدا کرده است. علاوه بر اینکه روشی برای نشان‌ دادن ویژگی‌های شخصی هر فرد به شمار می آید، به یک اثر هنری هم تبدیل شده است.

مثل روش میکروپیگمنتیشن که نوعی آرایش دائم محسوب میگردد، برای انجام تاتو از یک سوزن برای وارد کردن جوهر زیر پوست استفاده میکنند.

هر زمان که جایی از پوست باز می‌شود، راه را برای ورود عفونت‌ها باز خواهد کرد.پس مراقبت های بعد از تاتو می‌تواند از بروز این عوارض جلوگیری بکند.

 

 

●تتو کردن سن خاصی ندارد●

 

این کار نوعی دیگر از خدمات آرایشگاهی با یک تاتو کار ماهر در تهران به شمار می آید.که نیاز به تبحر و تخصص تاتوآرتیست شما دارد.وقتی کاری به صورت حرفه ای با در نظر گرفتن همه جوانب،و ریزه کاری ها انجام بشود.قطعا احساس رضایت در دراز مدت هم بوجود می آید.

مردم به دلایل مختلف و با تنوع بسیار زیاد تاتو را انجام می دهند.
موضوعی که مخصوص افرادی خاص یا جنسیت، سن و رسم و رسومی خاص هم نیست و همه می توانند آن را انجام دهند.

 

موضوعی که مخصوص افرادی خاص یا جنسیت، سن و رسم و رسومی خاص هم نیست و همه می توانند آن را انجام دهند.
اینکار در اصل فرایندی است.که یک نمونه رنگ مخصوص را به وسیله دستگاهی به لایه زیرین پوست زده و با توجه به درخواست مشتری و میزان هنرمندی فرد تتو کار، نقش هایی را می زنند که روی پوست ماندگار میباشد.

●کیفیت رنگ و حساسیت●

 

از لحاظ کیفیت رنگ و موادی که به کار میبرد باید از نوع درجه ۱ باشد.رنگ و مواد تتو برای آموزش تتو بدن متفاوت میباشد. در رنگ های سبز، مشکی و قهوه ای است و البته رنگ های قرمز و سفید نیز استفاده میگردد.

نوع رنگ مصرفی در تتوی بدن بسیار اهمیت دارد. این رنگ ها باید بهداشتی، مناسب و با پوست بدن فرد سازگار باشد.
رنگ ها در دو نوع گیاهی و شیمیایی بوده و از آنجایی که موارد کار با بدن انسان هم هستند می توانید مطمئن باشید که اگر در یک مرکز معتبر خدمات تتو را انجام دهید.

 

حساسیتی برای پوستتان ایجاد نخواهد کرد.
البته توجه داشته باشید که طبق آمار، حساسیت ایجاد شده با رنگدانه های گیاهی بیشتر از رنگدانه های شیمیایی میباشد.
رنگ های مصارف درمانی تک رنگ بوده و اغلب شامل رنگ های مشکی، قهوه ای و آبی تیره میباشند.

ولی رنگ های تزئینی برای زیبایی انواع مختلف رنگ را شامل می شوند که این رنگ های متنوع را از ترکیب سایر رنگ های اصلی به وجود می آورند.

 

 

 

●ژورنالی از طرح های متنوع تاتو●

 

ژورنالی از تمام طرح های بی نظیر و پرطرفدار را در اختیار شما قرار میدهد.با توجه به افزایش تنوع خدمات تتو بدن، متقاضیان انجام آن نیز بسیار متنوع شدند و فقط شامل پسرهای جوان نیستند، بلکه خانم ها و سایر افراد در تمام رده های سنی هم از متقاضیان و مشتریان تتو روی بدن محسوب میشود.

مثل تتو ساق پا یک تتو بسیار جذاب به خصوص برای دختران جوانی است که شلوار کوتاه یا دامن پوشیده و قسمت ساق پای آنها قابل مشاهده میباشد.

البته فراموش نکنید که بهتر است برای این قسمت از طرح های کوچک و ظریف استفاده بکنید. برای نمونه می توانید یک پروانه کوچک، ماه، یک مدل گل خاص یا … را تتو کنید.

قسمت نبض دست هم قسمت جذابی از بدن برای خدمات تتو بدن میباشد.
در این قسمت می توانید از طرح هایی که عرض و طول دارند استفاده کنید که قسمت جلوی مچ دست را پوشش بدهد. به عنوان مثال می توانید تصویر ضربان قلب را تتو کنید.

باز هم این موضوع بسیار سلیقه ای است و همانطور که قبلا اشاره کردم، تنوع مدل و طرح های تتو به اندازه ای زیاد شده است که تمام سلیقه ها را پوشش بدهد.

 

 

 

●وظیفه ی تاتو کار●

 

شخص تتوکار، باید بعد از اتمام کارش، لایه نازکی از پماد نفت بر روی محل طرح خود بمالد.سپس آن را با پوششی پلاستیکی یا باند پوشانده تا میکروب از طریق پوستتان وارد بدن نشود.
همچنین آن قسمت بدن با  لباس تماس نداشته باشد.

بعد از چند ساعت می توانید باند را بردارید و محل خالکوبی را با آب و صابون بشورید.در روزهای ابتدایی انجام هر یک از خدمات تتو بدن، سعی کنید آن قسمت بدنتان را جلوی نور خورشید بپوشانید، کرم ضدآفتاب به آن نزنید.

لباس چسبان نپوشید،آن را نخارانید،شنا نکنید ولی میتوانید دوش بگیرید.

●جای مناسب برای تاتو کجاست؟●

 

 

تابع کیفیت مواد به کار گرفته شده است. ولی باز هم دلیل نمیشود که سالیان سال مثل روز اول باشد. اگر تتو قسمتی از بدن باشد،که به سایر اعضای بدن ساییده شود،در اثر تماس بیش از حد با لباس باشد،روند محو شدن سریعتر میباشد.

جوهر مرغوب و غلیظ برای رنگ اهمیت ویژه ای دارد.و تکنیک تتو آرتیست،در لایه های سطحی پوست نفوذ میکند.
هر چه رنگ تتو روشن تر باشد زودتر پاک میگردد.و با افزایش سن و روند پیری،چین و چروک در خالکوبی شما تاثیر میگذارد.

 

 

 

 

●تتوهای رنگی●

 

درست است که تتوهای قرمز،سبز و زرد هنگام اجرا چشمگیر و درخشان به نظر آمده واما این رنگ‌ها زودتر از حد معمول محو خواهند شد. افرادی که تتو بدن رنگی با استفاده از این رنگ ها را دارند، بیان می کنند که تتوی آنها به درخشش روز اول متاسفانه نیست.

باید دقت کنید، که ماندگاری تتو بدن رنگی تا حد بسیار زیادی به نحوه اجرا و مهارت تتوآرتیست شما بستگی خواهد داشت.
اگر تتو توسط فرد کم تجربه اجرا شود، رنگ به عمق مناسب از پوست نرسیده یا به اندازه کافی جوهر تتو وارد پوست شما نخواهد شد.و عدم داشتن مهارت کافی در هر کدام از این موارد موجب تسریع روند کمرنگ و محو شدن یا به اصطلاح فِید شدن تتوی شما میشود.

 

 

 

■ترمیم تتو■

 

احتمال اینکه رنگ تتوی شما پس از مدتی با آنچه که روز اول بود تفاوت داشته باشد کاملا طبیعی است.باید بدانید که محو شدن رنگ تتو مدتی پس از اجرا یک امر کاملا طبیعی میباشد.

 

حتی اگر بعد از تتو بیشترین مراقبت از پوست خود را انجام بدهید.پس این موضوع را به یاد داشته باشید که هر تاتویی پس از گذشت چند ماه تا چند سال، بسته به نوع رنگ، کیفیت اجرا و مراقبت های پوستی گوناگون امکان محو شدن را خواهد داشت.

 

تتوهای روشن و شاد، مثل زرد و سبز و صورتی معمولا سریع‌تر از رنگ‌های تیره کمرنگ خواهد شد و تتوهای سیاه و خاکستری ماندگارترین رنگ‌ها به شمار می آیند.

 

 

 

 

●خالکوبی ●

خالکوبی ها همواره دوام زیادی دارند ولی برخی اوقات امکان دارد نیاز به ترمیم داشته باشند و با چاق و لاغر شدن بدن این خالکوبی هم تا حدی تغییر پیدا بکنند.

ولی در مجموع دوام تتو رنگی به نوع رنگ آن وابسته همواره رنگ های اصل، دوام زیاد و سطح کیفی بسیاری خواهند داشت. و برخلاف رنگ های تقلبی و غیر اورجینال افزون بر دوام کوتاه مدت سبب ایجاد عوارض غیر قابل جبرانی خواهند شد‌.

 

 

●مطابق با هر سلیقه تاتو●

 

،بسته به مدل طرح و رنگ انتخابی شما دارد.اصولا تتوهای رنگی از قیمت بالاتری برخوردار میباشد.امروزه گرایش افراد به تتو رنگی خیلی زیاد شده و این تمایل در میان جوانان بیشتر به چشم می آید.‌

معمولا همه، خالکوبی ها را با نقش و نگار هایی به رنگ سیاه روی بدن میشناسند. ولی در گذشته بکارگرفتن از این روش جنبه درمانی هم داشته است.

 

همواره پر استفاده ترین رنگ ها در خالکوبی، سیاه، سبز، قهوه ای، قرمز و سفید معرفی میشوند. با ملاحظه به علاقه و سلیقه فرد و مدل انتخابی، اقسام رنگ ها را استفاده میکنند.

 

●●●●●●دوام خالکوبی ●●●●●●●

گاه نمی توان زمان دقیقی برای دوام خالکوبی اعلام کرد. عمق کاشت رنگ، نور آفتاب، شرایط فیزیکی بدن و بسیاری از عوامل دیگر بر ماندگاری تاتو موثر هستند.

اصولی وجود دارد که می گوید هر چه رنگ تتو تیره تر باشد، ماندگاری آن بیشتر خواهد شد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که رنگ تیره ظاهر طبیعی فرد را از بین خواهد برد.

قیمت خالکوبی نسبت به نوع طرح و محل طراحی متفاوت میباشد. حتی این هزینه در ناحیه های حساس بدن نیز بالاتر میباشد.

 

●عوارض تاتو اگر جای اصولی نباشد●

 

،اگر جای درست و مطمئنی را انتخاب نکند.وحرفه ای نباشد. باعث بروز نارضایتی در مشتری،و به وجود آمدن بیماری های متعددی میشود.
در صورت عدم رعایت بهداشت، خالکوبی ممکن است منجر به انتقال بیماری‌های جدی بشود که شماهم اطلاعی از آن ندارید.

 

در حقیقت، این احتمال وجود دارد که خالکوبی شما را به بیماری‌های جدی مانند HIV آلوده بکند.
بنابراین، سالنی را برای خالکوبی انتخاب بکنید که به آن اعتماد کامل دارید تا از بروز مشکلات جدی خود داری کنید.

اگر مواد نامرغوب به کار گرفته شود،همان جوهر تتو می‌تواند باعث ایجاد آلرژی گردد.تاتو بر روی پوست های حساس تاثیر میگذارد.اگر پوست حساسی دارید، بعد از تتو مستعد مشکلات پوستی خواهید شد.

پس اگر پوست شما حساس بود، به هیچ وجه به فکر تتوی دائمی نباشید. حال علائم رایج واکنش‌های آلرژیک ناشی از خالکوبی عبارتند از:
۱)قرمزشدن پوست
۲)ملتهب شدن
۳)ایجاد برجستگی‌ های پوستی
۴)فلس فلس شدن پوست
۵)پوسته پوسته شدن پوست
۶)ندول‌ های بنفش یا قرمز در اطراف تتوی انجام شده.

 

کراتینه مو برای آقایان

کراتینه مو آقایان

 

Rate this post
تماس