پاکسازی فشیال پوست آقایان 09126074167

پاکسازی فشیال پوست آقایان 09126074167


پاکسازی فیسیال پوست آقایان اقدامی است که قبل از انجام این کار، موهای شما باید بالا نگه داشته می‌شود تا با مواد لازم آن آغشته نشود.

 

۱. بخور صورت 

بسته به نوع پوست صورتتان از بخور استفاده میکنیم تا منافذ بسته پوست صورت شما باز شوند و راحت تر به چربی های انباشته شده دسترسی داشته باشیم و انها را خارج کنیم.

پاکسازی فیشیال پوست آقایان

آب­رسانی پوست صورت

آب­رسانی پوست را می­ توان اولین و اصلی­ ترین مورد در بحث فواید استفاده از دستگاه بخور صورت دانست. با این­کار یک نوع رطوبت طبیعی و دلنشین به سطح پوست خواهد رسید.

باز کردن منافذ بسته پوست

دستگاه بخور صورت با رطوبتی و گرمایی که به پوست می­ بخشد می ­تواند منافذ بسته پوست را باز نماید. با این­کار آلودگی­های سطحی از روی پوست پاک شده و پوست صورت آماده پاکسازی­ های عمیق می­ گردد. همچنین با این ­کار جوش­های سر سیاه نرم­تر شده و پاک کردن آن­ها ساده ­تر خواهد شد.

 تقویت گردش خون در صورت

تقویت گردش خون پوست صورت یکی دیگر از فواید استفاده از دستگاه بخور صورت می ­باشد. ترکیب دلنشینی از بخار آب و گرما موجب افزایش تعریق شده که نهایتاً باعث گشاد شدن رگ­های خونی و افزایش گردش خون در پوست صورت می شود. این افزایش جریان خون، پوست را تغذیه کرده و فرآیند اکسیژن رسانی را به سطح پوست تسهیل می­کند.

از بین بردن و رفع آکنه­ پوست

با استفاده از دستگاه بخور صورت می­توان به سادگی، باکتری­ها و عوامل ایجاد کننده آکنه را از بین برد. یکی دیگر از فواید استفاده از بخور صورت باز شدن منافذ پوست بود که موجب آزاد شدن سلول­های مرده پوست، باکتری­ها و سایر آلودگی­ های سطح پوست می­ شود که قطعا می­تواند بر روی کاهش آکنه­ ها تاثیر مستقیم بگذارد.

دستگاه بخور صورت و آزاد کردن سبوم پوست

یکی دیگر از فواید استفاده از بخور صورت، آزاد کردن سبوم پوست است. سبوم در واقع یک نوع روغن طبیعی است که توسط غدد چربی زیر پوست تولید می­شود. این روغن به چرب کردن پوست و مو کمک می­نماید.  هنگامی که چربی زیر سطح پوست شما گیر می کند ، زمینه رشد باکتری ها را ایجاد می کند و باعث آکنه و جوش های سر سیاه می شود.

جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست

همان­طور که گفته شد، بخاردهی به پوست و افزایش رطوبت آن موجب افزایش تمیزی و باز شدن منافذ بسته پوست می­گردد که همین امر می­تواند تاثیر و نفوذ دیگر محصولات مراقبتی مانند سرم­ های تقویتی پوست، کوکتل­ ها و …، را نیز افزایش دهد.

 

مقدمه :پاکسازی فیشیال پوست آقایان و افزایش کلاژن و الاستین پوست

پاکسازی فیشیال پوست آقایان، باعث فزایش جریان خون در هنگام بخار دهی به صورت توسط دستگاه بخور صورت موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین نیز می­شود. بنابراین با استفاده روتین و مداوم می­توان شاهد پوستی جوان و شاداب شد.

کمک به سینوس­ ها توسط دستگاه بخور صورت

استفاده از بخور صورت همچنین می­تواند به رفع احتقان سینوس­ها کمک نماید و سردردهایی که اغلب به این دلیل پدید می­آیند را درمان نماید.

 

2. مرحله ماساژ صورت با اسکراپ

در ادامه از اسکراپ مخصوص پوست (بسته به جنس پوست) همزمان با فیس براش برقی استفاده میکنیم تا سلول های مرده روی سطح پوست شما را از بین ببریم و به لایه پایین تر نفوذ کنیم . به این مرحله لایه برداری پوست میگویند.

پاکسازی فیشیال پوست آقایان

 

 بعد ازین مرحله به طور کامل صورت را با دستمال نم دار پاک میکنیم و آنرا نمیشوییم.

 

3. میکرودرم ابریژن

سپس در مرحله بعد با دستگاه میکرودرم چربی صورت را ساکشن میکنیم . از فواید دستگاه میکرودرم میتوان به رفع خطوط ریز و چروک های سطحی پوست اشاره کرد.

پاکسازی فیشیال پوست آقایان                جوانسازی پوست صورت با پیلینگ پوست 

 

 موضوع اصلی:پاکسازی فیشیال پوست آقایان و مرحله پایانی

 پاکسازی فیشیال پوست آقایان ،در مرحله بعد پس از خشک کردن صورت و ماساژ صورت ، درصورتی که جوش های سرسیاه روی بینی وجود داشته باشند انها را برطرف میکنیم و بعد با توجه به نیاز پوست از ماسک مخصوص استفاده میکنیم

پاکسازی فیشیال پوست آقایان
در مرحله پایانی از دستگاه هیدرودرمی استفاده میکنیم تا چین و چروک های سطحی پوست محو شوند.
در روش هیدرودرمی جریان الکتریسیته با قدرت بسیار پایین سلول های مرده پوست را از بین میبرند.

 

Rate this post
تماس