4:مرکز سولاریوم در تهران کجاست؟

پیش گفتار:مرکز سولاریوم در تهران کجا بریم؟

مرکز سولاریوم   در تهران کجاست؟  برنزه کردن با یکی از روش های محبوب ایستاده برای افرادی است که علاقه ای به دراز کشیدن روی تخت و عرق ریختن نداشته اند. برای استفاده از این روش، مثل زمانی که از دستگاه های قدیمی تر استفاده می کردید، باید لباس مناسب پوشیده و عینک محافظ به چشم بزنید.

حال اگر هفته ای دو مرتبه به مدت چند دقیقه در این دستگاه ها بایستید به رنگ مورد علاقه خود میرسید.
برنزه کردن به  روش های مختلفی انجام میشود، بعضی از آن ها با آفتاب و برخی دیگر بدون آفتاب انجام می پذیرد.

راه های تماس با ما:

09126074167

📌تهران.آرایشگاه مردانه داماد

Hamidbakhshiiiiii@

آدرس اینستاگرام برای دیدن کارهای بیشتر

 

مرکز سولاریوم در تهران کجاست؟
شما برای برنزه شدن پوست خود از چه روشی استفاده میکنید؟

 

 

 

 

 

مقدمه:مرکز سولاریوم چه وظایفی دارد؟

مرکز سولاریوم  ،هنگام ثبت نام از شما میخواهد، اطلاعات اولیه خودتان را در فرمی ثبت بکنید. امااین اطلاعات شامل (نوع پوست) شما می شود که از روشن ترین تا تیره ترین رنگ پوست را در بر می گیرد.
مسئولین سالن با استفاده از این اطلاعات، مدت زمان قرار گرفتن تان در دستگاه را تعیین کرده، طوری که باعث سوختن پوست تان هم نشود.

اگر سالن چنین فرمی در اختیارتان نگذاشت، بهتر است به سالن دیگری مراجعه کنید.

•مطمئن شوید داروهایی که مصرف می کنید با نور واکنش نشان نخواهد داد.

 

لیست داروهایی که چنین مشکلی ایجاد می کنند را در اینترنت جستجو کرده تاکارکنان سالن را هم در جریان داروهایی که مصرف می کنید قرار بدهید.

برای مثال، داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی (NSAID) نظیر موترین و آدویل می توانند در صورت تداخل با تشعشعات سولاریوم مشکلاتی برای شما به وجود بیاورد.

 

مرکز سولاریوم در تهران کجاست؟
یادتان باشد حتما از عینک استفاده کنید در غیر این صورت اشعه زیان بار خواهد بود.نکات دیگر ممنوعیت هارابخوانید.

 

 

 

 

 

 

موضوع اصلی:مرکز سولاریوم و اقدامات قبل از ورود به دستگاه

مرکز سولاریوم ،یک سری نکات را به شما یاد آوری میکند.مثل اینکه هنگام برنزه کردن عینک از چشمان شما در برابر آسیب اشعه فرابنفش محافظت خواهد کرد(منظور عینک های مخصوص دستگاه)..

به این موضوع فکر نکنید اگر عینک بزنید، پوست اطراف چشم هایتان برنزه نشده و شبیه پانداها خواهید شد! خیر چون عینک های محافظ بسیار کوچک هستند.و تنها چشمهایتان را می پوشاند، و پوست اطراف چشمهایتان برنزه میشود.

بسیاری از افراد با مایو یا لباس زیر به داخل دستگاه میروند. اما برای یکدست شدن پوست تان بهتره تمام لباس های خود را در بیاورید.

روی کف بعضی از دستگاه های برنز ایستاده علامت ضربدری وجود دارد، تا متوجه شوید کجا باید بایستید. کمی پاهایتان را باز کنید تا نور به صورت یکسان به تمام جهات پاهایتان بتابد.

مرکز سولاریوم در تهران کجاست؟
بعد از تیره کررن پوستتان حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کنیدتا پوستتان دچار شل شدگی نشود.

 

 

 

 

 

 

نتیجه گیری:مرکز سولاریوم و تفاوت در جلسات

مرکز سولاریوم ،به شما توصیه میکند، جلسات اول معمولا ۴ دقیقه بیشتر نمانیم.اگر پوست تان زود شروع به سوختن می کند، بهتر است زمان ماندن تان را از این هم کوتاه تر بکنید.

هر وقت پوست تان احساس داغی و ناراحتی کرد دکمه بزرگ روی صفحه کلید را فشار داده و زودتر از وقت تنظیم شده کار خود را تمام کنید.
تا به تدریج پوستتان عادت کند.
باید بدانید اکثر افراد در یک جلسه برنزه نخواهند شد.و مدت زمانی بیشتری لازم دارند تا به رنگ دلخواه شان برسند. این موضوع کاملا طبیعی میباشد.

 

بعد از کلی عرق ریختن احساس کلافگی کردید،باید یک ساعت صبر کرده و سپس دوش بگیرید.بعد از حمام از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

-از مرطوب کننده هایی که بر پایه روغن هستندهم نباید استفاده کنید. چون باعث می شوند ظاهر پوست تان اصلا خوب به نظر نرسد.

http://Www.instagram.com/hamidbakhshiiiiii

.

.

.https://hamidbakhshi.ir/tag/کراتینه-مو/

 

تماس